اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت:

دانشکده مطالعات خانواده راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، از راه‌اندازی دانشکده مطالعات خانواده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دانشکده مطالعات خانواده راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدصادق سنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی مؤسسه اخلاق و تربیت از سال 90 اظهار کرد: این مؤسسه با پذیرش 54 نفر دانشجو در رشته‌های اخلاق کاربردی و مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: 60 نفر از طلاب متقاضی با برگزاری آزمون اختصاصی سال 91 در رشته‌های اخلاق کاربردی و مشاوره، تربیت اخلاقی و روانشناسی اسلامی پذیرش شدند که در نیمسال دوم در مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل می‌شوند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با بیان اینکه اکنون سه دانشکده اخلاق، تربیت و روانشناسی در این مؤسسه مشغول فعالیت هستند عنوان داشت: با توجه به ضرورت این امر که یکی از سه ضلع معارف اسلامی و دینی بحث اخلاق و پرداختن به علوم رفتاری در کنار عقاید و احکام بوده این مؤسسه تشکیل شده است تا مبانی نظری و عملی این علم ترویج شود.

وی با اشاره به اهمیت مبحث سبک زندگی اسلامی گفت: دانشکده مطالعات خانواده در زمینه خانواده و سبک زندگی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به طور تخصصی‌تر به این حوزه‌ وارد شویم.

سنگی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دانشکده تربیت مربی به واسطه ارتباط رشته‌های مؤسسه با آموزش و پرورش و فضای تربیتی کل کشور در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: با توجه به ارتباط اخلاق با عرفان عملی دانشکده عرفان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول