اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در بازدید از مسکن مهر قوچان:

پروژه‎هایی که منطبق با برنامه زمان‎بندی حرکت کنند حمایت می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی گفت: پروژه‎هایی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب بوده و منطبق با برنامه زمان‎بندی افتتاح مسکن مهر حرکت کرده باشند، مورد حمایت ویژه اداره کل قرار می‎گیرند.

پروژه‎هایی که منطبق با برنامه زمان‎بندی حرکت کنند حمایت می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‎های در حال اجرای مسکن مهر در شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی مسکن مهر با هدف متعالی خدمت به اقشار کم درآمد جامعه راه‎اندازی شده و از بزرگترین خدمات نظام اسلامی در دوران پس از انقلاب است.

وی افزود: جهت موفقیت کامل این طرح و به ثمر نشستن زحمات همه خادمان مردم در بدنه دولت، لازم است تمام مسئولان استانی و شهرستانی در جهت رفع موانع اجرایی و تسریع در تکمیل و تحویل این واحدها تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی با تقدیر از همه کارشناسان این اداره کل، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تعاونی‌های فعال در طرح مسکن مهر استان خاطر نشان کرد: پروژه‎هایی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب بوده و منطبق با برنامه زمان‎بندی افتتاح مسکن مهر حرکت کرده باشند، مورد حمایت ویژه اداره کل در جهت تسریع در روند اداری و صدور مجوزها قرار خواهند گرفت.

قلندر از تلاش اداره کل راه و شهرسازی در جهت افزایش مبلغ تسهیلات پروژه‌های بزرگ شهرستان‎ها به مبلغ 250 میلیون ریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در برنامه متمرکز افتتاح پروژه‎های عمرانی در پایان سال، بخش اعظمی از واحدهای مسکن مهر استان افتتاح و بهره‎برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از چند پروژه راهسازی در این شهرستان از جمله احداث تقاطع غیرهمسطح نشاط در کنارگذر شمالی شهر قوچان بازدید کرد و ضمن مذاکره با مسئولان فرمانداری و شهرداری قوچان جهت رفع معارض و تسریع در اجرای پروژه، راهکارهای لازم را ارائه نمود.

انتهای پیام/70005/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول