اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد

واگذاری 1000 واحد مسکن مهر در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: سایت مسکن مهر این شهرستان بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی واگذاری یک‌هزار واحد با حضور مسئولان کشوری انجام می‌شود.

واگذاری 1000 واحد مسکن مهر در جیرفت

ابراهیم غنچه‌پور امروز در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به مشکلات این واحدهای مسکونی اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود مقرر شد که تمام تعاونی‌ها طی 24 ساعت آینده نسبت به نصب تابلوی برق خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره امور برق نیز موظف شد که نسبت به وصل برق این واحدهای مسکونی اقدام کند، افزود: همچنین اداره موظف شد که نسبت به روشنایی معابر این سایت اقدامات لازم را انجام دهد.

غنچه‌پور با تأکید بر هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این سایت کار به صورت شبانه‌روزی انجام می‌گیرد و انرژی برق مورد نیاز است، باید از قطع برق پیشگیری و با اخطارهای لازم پس از موعد مقرر اگر هزینه آن پرداخت نشد، نسبت به قطع برق اقدام شود.

وی پیشرفت فیزیکی سایت مسکن مهر شهرستان جیرفت را بیش از 90 درصد اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون کارهای نازک‌کاری این مجموعه رو به اتمام است و در نهایت به زودی واگذاری یک‌هزار واحد مسکن مهر این شهرستان با حضور مسئولان کشوری انجام می‌شود.

به گزارش فارس مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر در بازدید از سایت مسکن مهر شهرستان جیرفت فرماندار را همراهی کردند.

انتهای پیام/80001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول