اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

جبهه‌ای قوی برابر تهاجم نرم دشمنان ایجاد شود / روحانیان پیشگام شوند

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: طلاب بسیجی با آمادگی کامل باید جبهه‌ای قوی برابر تهاجم نرم دشمنان ایجاد کنند.

جبهه‌ای قوی برابر تهاجم نرم دشمنان ایجاد شود / روحانیان پیشگام شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علیرضا اسکندرپور در گردهمایی صالحین طلاب بسیجی شاهرود که در مدرسه علوم دینی ولی عصر(عج) شاهرود برگزار شد، با تشریح اهداف و فلسفه حلقه‌های‌ صالحین، بر لزوم تشکیل این حلقه‌ها در پایگاه‌های بسیج طلاب شهرستان شاهرود تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تهاجم دشمنان، طلاب بسیجی باید خود را در ابعاد عقیدتی و معرفتی برای مقابله با این تهاجم و واکسینه کردن جامعه آماده کنند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج طلاب و روحانیون شاهرود افزود: باید تلاش کنیم تا اول خود را بسازیم و سپس جامعه را از نظر اعتقادی و دینی آماده کنیم.

اسکندرپور تاکید کرد: طلاب بسیجی باید خود را برای قبول مسئولان حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت محلات و اقشار بسیج آماده کنند تا با کمک هم جبهه‌ای قوی برابر تهاجم نرم دشمنان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در این گردهمایی دو حلقه صالحین با حضور بیش از 70 نفر از طلاب بسیجی پایگاه امام خامنه‌ای ایجاد و مقرر شد هر هفته جلسات حلقه‏ها با توجه به موضوعات پیشنهادی برگزار شود.

انتهای پیام/2249/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول