اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری:

حلقه‌های صالحین با محتواتر برگزار شود

خبرگزاری فارس:فرمانده سپاه ساری گفت: کلاس‌های حلقه‌های صالحین با محتواتر برگزار شود.

حلقه‌های صالحین با محتواتر برگزار شود

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری با اشاره به تجمع بزرگ حلقه‌های صالحین شهرستان ساری در مصلای امام‌خمینی (ره) مرکز استان مازندران گفت: ارزیابی از روند برگزاری حلقه‌های صالحین، چگونگی شکل‌گیری این جلسات و انسجام‌بخشی حلقه‌های صالحین با یکدیگر از اهداف مهم این مراسم بود.

فرمانده سپاه ساری ادامه داد: مهم‌ترین راهبرد بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمن، ایجاد فضای صمیمی و معنوی بین بسیجیان است که در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین تعریف شده است.

وی تصریح کرد: باید از بیانات رهبری، امام امت، وصیت و زندگینامه شهدا در حلقه‏‌های صالحین بهره گرفت چرا که چراغ راه ما در مسیر پر پیچ و خم زندگی شهدا است و باید قشر جوان و نوجوان را بیشتر با شهدا آشنا کرد.

این مسئول با تأکید بر برگزاری جلسات متنوع و هدف‌دار صالحین افزود: ما فقط برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه‏‌ای نمی‏‌خواهیم بلکه باید در برگزاری حلقه‏‌ها، تنوع مطالب، موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را مدنظر قرار داده تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه درست را به آنان نشان داد.

وی تصریح کرد: جلسات حلقه‌های صالحین به برگزاری کلاس‌ها در مکان‌های بسته محدود نشود بلکه باید در فضای باز ورزش و فعالیت‌های علمی انجام شود.

شریعتی ادامه داد: جوانان با حضور در حلقه‌های شجره طیبه صالحین و با کمک مسئولان به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازند.

فرمانده سپاه ساری در پایان از پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات به عنوان سنگر مقابله با تهدیدهای دشمن در زمینه فرهنگی یاد کرد و گفت: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها باید بسیجیان را با مقوله‌های فرهنگی بیشتر آشنا کنند و امکانات لازم را در این زمینه در اختیار آن‌ها قرار دهند.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول