اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

حساب بد‌اخلاقی‌‌ها از اصل نظام جداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: 22 بهمن جواب تمام فشار‌ها و تحریم‌‌های غربی و آمریکایی را داد و بار دیگر بر انقلاب اسلامی مهر تأیید زد و باید توجه داشت، حساب بداخلاقی‌‌های برخی افراد از اصل نظام جمهوری اسلامی جداست.

حساب بد‌اخلاقی‌‌ها از اصل نظام جداست

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مصلی نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور حماسی مردم در 22 بهمن اظهار داشت: حضور حداکثری ملت در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استعمارگران، فتنه‌گران، تحریم‌ کنندگان و نیز مخالفان نظام اسلامی ایران بود.

امام جمعه شهرستان آوج هدف از توطئه علیه ایران اسلامی را براندازی و نابودی ارزش‌های دینی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان تا پیش از برگزاری حماسی مردم و بزرگ راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه سعی داشتند با وارد آوردن فشار، جلوگیری از صدور و فروش نفت و کم‌ کردن درآمد کشور مردم را ناراضی نگه داشته و با این توطئه بر باد رفته اعتراضات علیه انقلاب اسلامی را از درون شکل بدهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم دقیق عکس خواسته‌ و برنامه‌های دشمنان بود، تصریح کرد: مردم در 22 بهمن در جای جای ایران عظیم در دفاع از انقلاب اسلامی بسیج شده و مشتی محکم را بر دهان یاوه‌گویان عالم کوبیدند.

امام جمعه آوج با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم به خاطر خلق حماسه 22 ابراز داشت: مقام معظم رهبری در کلاس درس خارج فقه با قدردانی از بصیرت، آگاهی و حضور مردم انقلاب اسلامی را برای آحاد مردم دانسته و بر ضرورت وحدت تأکید فرمودند.

هاشمی با بیان این که حضور یکپارچه ملت و اراده قوی آنان در توان و افکار استکبار هیچ‌گاه جای نمی‌گیرد، ابراز داشت: ظرفیت‌ها و توان مسلمانان هر روز از سوی خداوند متعال در حال تقویت شدن بوده و امتداد می‌یابد.

وی با تذکر این که حساب تمام بد‌اخلاقی‌ها و کاستی‌ها از مردم جدا است، خاطرنشان کرد: مردم حمایت از انقلاب اسلامی را سرلوحه خویش دانسته و در دفاع از دین مبین اسلام و انقلاب دین‌محور لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/77005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول