اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب استان سمنان:

نقش روحانیت اصیل در فرهنگ‌سازی جامعه غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان گفت: نقش روحانیت اصیل در فرهنگ‌سازی جامعه غیرقابل انکار است و باید به این نقش بیشتر توجه شود.

نقش روحانیت اصیل در فرهنگ‌سازی جامعه غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با موضوع «نقش روحانیان در سبک زندگی اسلامی و ترویج اقتصاد مقاومتی» که به میزبانی سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص ترویج اقتصاد مقاومتی و با توجه به تشدید تحریم‌های اقتصادی نظام غرب علیه ایران اسلامی، علاوه بر استفاده از روش‌های مقابله‌ای با این تهدید و بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی، باید در فرهنگ‌سازی این مفهوم در جامعه تلاش کرد.

وی افزود: روحانیت مانند همه صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز به همراهی این قشر دارد، وارد صحنه شده است و نسبت به تبیین طرح دشمنان در جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند.

دشمن برای ایجاد فتنه اقتصادی تلاش می‏کند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این همایش گفت: دشمن برای ایجاد فتنه اقتصادی تلاش بسیاری را آغاز کرده است و امیدوار است میوه این فتنه اقتصادی را در طول یک فرآیند زمانی بچیند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ اقتصادی، تأثیرگذاری بر مردم و جداکردن آنان از حکومت است، افزود: دشمن امید بسیاری دارد تا در زمان انتخابات، نتایج مورد نظر خود را به دست آورد، اما جامعه ایران اسلامی هوشیار و آگاه است و طرح دشمنان را ناکام می‌گذارند.

وی بیان داشت: طرح دشمنان معطوف به تغییر محاسبات و نهایتاً تغییر رویکردها خواص و عوام جامعه است و بنابراین باید بسیار هوشیار بود و جامعه را هم از این خطر آگاه کرد.

انتهای پیام/2249/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول