اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

ملت همچنان هوشیار باشند/ دشمن به دنبال روزنه امید می‌گردد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با اشاره به حضور پیامدار مردم به دشمن در راهپیمایی 22 بهمن، خواستار هوشیاری آنان در مقابل دیگر حربه‌های دشمنان کشور شد.

ملت همچنان هوشیار باشند/ دشمن به دنبال روزنه امید می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان ابرکوه با اشاره به حضور تحسین برانگیز و پیامدار مردم شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده و حماسی مردم که به واقع کم‌نظیر بود، بیانگر عزم و اراده شما در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و ولایت بود.

وی افزود: شما در اوج تهدید و تحریم و فشار و جنگ اقتصادی دشمن، با حماسه‌ای انقلابی و باشکوه، قدرتمندانه به دشمنان و بدخواهان خود تودهنی زدید و به آنان پیام دادید که به لطف خدا، هرگز نمی‌توانند شما را از میثاق جاویدتان با امام و شهدا و مقام معظم رهبری در دفاع از نظام و اسلام و انقلاب جدا کنند.

حسینی ادامه داد: پیام حضور یکپارچه ملت در مراسم عظیم 22 بهمن این بود که سیاست حربه زنگار گرفته دشمن در فشار به مردم برای عقب‌نشینی از آرمان بلند خود و اعتلای کشور، کارآیی ندارد و باید آنها سر عقل بیایند.

وی ابراز داشت: دشمنان بار دیگر احساس کردند که در برابر ملت ایران خلع سلاح هستند ولی روزنه امید را به روی خود نمی‌بندند بلکه ترفند و توطئه خود را به اشکال و انواع مختلف برای گل آلود کردن آب درانتخابات خرداد 92 به کار می‌گیرند.

حسینی خاطرنشان کرد: آنها اگرچه خوب فهمیده‌اند با ملتی که درخشان‌ترین نمره را در 22 بهمن به نام خود ثبت کرده است، نمی‌توان فریب کاری کرد اما با این حال باید ملت همچنان هوشیار باشد.

حسینی گفت: بدخواهان این ملت 34 سال است فهمیده‌اند که انقلاب اسلامی هویت و تشخص این ملت است و ما هم باید از موقعیت‌شناسی این مردم تشکر کنیم و امیدواریم که مسئولان کشوری نیز با خدمت‌رسانی بهتر، قدردان این مردم نجیب باشند.

وی با اشاره به روز سه‌شنبه، اول اسفند که به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نام گرفته است، اظهار داشت: به لطف خدا و طی قرون متمادی، علمای اسلام همواره از مردم، با مردم و برای مردم بودند و نقش و رسالت انبیا را ایفا می‌کردند اما در طی یک قرن گذشته، روحانیت شیعه پیشاپیش و جلودار حرکت‌های اصلاحی و پیشوای مبارزات اجتماعی علیه تحولات بزرگ اجتماعی بوده است.

حسینی گفت: دشمنان نیز به واسطه نقش ارزنده روحانیت درصدد است که با قلم‌های مسموم خود به آنان ضربه بزنند و آنان را از مسیر هدایتگری خارج کنند که با بصیرت آنان در این حربه‌ها، شکست خورده و خواهد خورد.

وی ادامه داد: روحانیت متعهد با تحجر مسلکان و واپس گرایانی که به خاطر حفظ قداست ظاهری، بی‌تفاوت هستند، زاویه آشکار دارد و با بینشی نو و ذخیره پایان‌ناپذیر معارف دینی و اسلوب فقه پویای جواهری و اجتهاد پویا و زنده، راه پیشبرد اسلام را همگام با مقتضیات زمان در پیش گرفته است و به لطف خدا می‌رود تا زمینه‌ساز حکومت واحد و جهانی اسلام به دست توانای مهدی آل محمد(عج) باشد.

انتهای پیام/2464/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول