اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

منحرف کردن جوانان پیروزی بزرگی برای دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه، منحرف کردن حتی یک جوان از مسیر ارزش‌های انقلاب را پیروزی بزرگی برای دشمن خواند.

منحرف کردن جوانان پیروزی بزرگی برای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در همایش جوانان و انقلاب اسلامی، جوانان را سرمایه‌های معنوی نظام و انقلاب خواند و اظهار داشت: شما میراث‌داران اسلاف صالح و انقلابی هستید که از این پس بزرگ‌ترین بار امانت را بر دوش شما نهاده‌اند و اینک مسئولیت‌پذیری شما ایجاب می‌کند که با جاذبه و دافعه قوی برای جذب تمام ملاک‌های ارزشی، اخلاقی و عملی انقلاب اسلامی و دفع شرارت‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تلاش کنید.

وی افزود: شما در نسیم روح‌بخش سعادت در نظام آزادی اسلامی بزرگ شده‌اید و بیان سوز تازیانه‌های ستم در سرمای استخوان سوز صاحبان دخمه شکنجه و وحشت، برایتان صورتی داستانی دارد اما حقیقت این است که قدرت اهریمنی ستم‌شاهی آنچنان جو اختناق پلیسی ایجاد کرده بود که کسی را یارای چرا گفتن نبود و انقلاب اسلامی این هیمنه را فرو ریخت.

حسینی اظهار داشت: اکنون گوی و میدان برای شما فراهم است و دوست و دشمن چشم امید به شما جوانان دارند، دوستان چشم امید تداوم بخشی به مثلث فاخر و پر میمنت انقلاب، یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و دشمنان چشم امید ربودن شما را از انقلاب را دارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و بدخواهان کشور به جلوداری آمریکا، آدم‌ربا هستند و اگر یک جوان را هم بتوانند بربایند و از انقلاب و صفوف متحد ملت جدا کنند برایشان پیروزی بزرگی است.

حسینی با اشاره به اینکه بر یکایک ما تکلیف است که انقلابی را پاس بداریم که عظمتش برابر با کرانه همه تاریخ است، خاطرنشان کرد: رهبری انقلاب و بنیانگذار آن، این پیروزی بزرگ در 22 بهمن 57 را معجزه حق تعالی می‌دانند و جز این هم نیست، زیرا با معادله و محاسبه بشری، حیرت‌آور است که کشوری که ده‌ها سال در امر فساد و شهوت و غفلت سرمایه‌گذاری کرده است چگونه به ناگاه شاهد تحولی این چنین عمیق و چرخش به سوی معنویت و ارزش‌های والای الهی انسانی می‌شود؟

وی تأکید کرد: بدون شک انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد تاریخ معاصر که نماد خشم مقدس ملت ایران علیه مظاهر بیداد و استبداد بود با هدف کسب هویت الهی و انسانی و استقلال و آزادی و کسب ارزش‌های و الای اسلامی برای ملت ایران و جهان اسلام به وقوع پیوست.

حسینی گفت: آن نهال خوش‌ثمر اکنون به لطف خدا شجره طیبه و و پرثمری است که با مجاهدت و مقاومت مردمی که از چشمه‌سار زلال بصیرت‌بخشی رهبری معظم سیراب شده است اینک در جنگ تمام عیار اقتصادی هم تلاش می‌کند تا با شیوه قناعت و اعتدال، اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند و در 22 بهمن نیز پاسخ نهایی خود را به بدخواهان بی‌منطق خود خواهد داد.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول