اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

فعالیت‌های فرهنگی ارزشی مورد حمایت قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارزشی در ابرکوه به صورت ویژه حمایت می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی ارزشی مورد حمایت قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت: رشد کمی و کیفی ایده‌ها و انگیزه‌های فرهنگی و هنری از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم که از فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در راستای تعالی بخشی به آرمان‌های ارزشی نظام اسلامی و شکوفا شدن استعدادهای خدادادی مردم به ویژه جوانان است، حمایت کنیم.

حسینی گفت: اقدامات دستگاه‌های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیشقراول این فعالیت‌های برجسته است و اساسا برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های مجری سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و هنری مورد تائید ما است.

وی ادامه داد: فرهنگ و هنر زبان گویای برازندگی ملت هستند و امام راحل و مقام معظم رهبری منادی هنر اسلامی هستند و عقل سلیم نیز ایجاب نمی‌کند که ما در این زمینه حرف دومی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز دیدگاه‌های روشن امام جمعه شهرستان ابرکوه در زمینه فرهنگ و هنر را ستود و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در ابرکوه در موضوعات فرهنگی و هنری باشیم.

بهرام عبدالحسینی افزود: ابرکوه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری بالایی دارد و امیدواریم با حمایت‌های امام جمعه و دیگر مسئولان و هنردوستان شهرستان، برای شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول