اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی:

12 هزار معتاد آذربایجان‌غربی در چرخه درمان قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: 12 هزار معتاد آذربایجان‌غربی شناسایی و در چرخه درمان قرار دارند.

12 هزار معتاد آذربایجان‌غربی در چرخه درمان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو ، یحیی شرفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ماکو که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در راستای مبارزه با مواد مخدر گام‌های استواری بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش چشمگیر کشف مواد مخدر استان بودیم، تصریح کرد: در 10 ماه گذشته میزان مواد مخدر کشف شده در استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 220 درصد رشد نشان می‌دهد.

شرفی با اشاره به طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر، افزود: طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر در استان به طور مرتب اجرا می‌شود و بر این اساس شاهد موفقیت‌های قابل قبولی در اجرای این طرح‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه معتادان باید نسبت به ترک اعتیاد خود به مراکز درمانی و مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند، خاطر نشان کرد: بر اساس طرح‌های اجرایی در استان در صورت مشاهده معتادان از آن‌ها برگه ترک اعتیاد و معرفی به مراکز درمانی دریافت می‌شود در غیر این صورت دستگیر و به مراکز درمانی سپرده می‌شوند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد معتادان گفت: 12 هزار معتاد در استان شناسایی شده و در حال حاضر در چرخه درمان قرار گرفته‌اند.

شرفی اعلام کرد: قرار دادن معتادان در چرخه درمان یکی از موضوعاتی است که مورد توجه جدی قرار دارد ولی موضوع اساسی‌تر این است که باید زمینه‌ای فراهم کرد تا افرادی که ترک اعتیاد کرده‌اند دوباره به سوی این بلای خانمان‌سوز کشیده نشوند.

وی با تاکید بر آگاه‌سازی جوانان از مضرات استفاده از مواد مخدر، اظهار داشت: این اقدام باید از سطح مدارس و دانشگاه‌ها آغاز و خانواده‌ها نیز به این موضوع اهمیت دهند.

انتهای پیام/61001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول