اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خان‎ببین رامیان:

اعتیاد، سلاح دشمن برای ضربه‎زدن به جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خان‎ببین شهرستان رامیان گفت: دشمن وقتی از طریق نظامی و تهدید راه به جایی نبرد از طریق فساد و اعتیاد نیروی کار و جوانی ما را نشانه گرفت.

اعتیاد، سلاح دشمن برای ضربه‎زدن به جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام عین‎الله شهابی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد شادی‎آفرینان گلستان در خان‎ببین از توابع شهرستان رامیان اظهار داشت: دشمنان قسم‎خورده این انقلاب و نظام که با شکل‎گیری جمهوری اسلامی ایران منافع خود را در این مملکت از دست رفته می‎دیدند برای از بین بردن انگیزه مردم از هیچ تلاشی دست نکشیدند و به اشکال مختلف سعی کردند نظام ما را به چالش بکشند.

وی تصریح کرد: ترور شخصیت‎های سیاسی، مذهبی و علمی، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و تحریم اقتصادی بخشی از برنامه‎های دشمنان بود که با رهبری مقتدرانه امام خمینی و هوشمندی مقام معظم رهبری راه به جایی نبرده و به بن‎بست رسیدند.

تلاش‎های خوبی برای به حداقل رساندن اعتیاد در کشور صورت گرفته است

شهابی اذعان داشت: الحمدالله تلاش‎های خوبی برای از بین بردن و به حداقل رساندن اعتیاد در کشور صورت گرفته و در ادامه هم شایسته هست مسئولان همچنان در کنار خانواده‎ها و کسانی که خواسته یا ناخواسته درگیر اعتیاد شده‎اند قرار بگیرند و برای داشتن یک جامعه سالم با توان حرکتی بالا تلاش کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامیان هم با اشاره به فعالیت مرکز ترک اعتیادی در روستای توران ترک ادامه داد: این دومین مرکز ترک اعتیاد شهرستان رامیان هست که در مدت 21 روز مداوای افراد خودمعرف را زیر نظر می‎گیرد و با بهره‎گیری از پزشکان، متخصصان و مددکاران اعتیاد روند بهبودی و درمان را دنبال می‎کند.

ریشه‎کن کردن اعتیاد نیاز به عزم ملی و همراهی همه دستگاه‎ها دارد

محمد بای اضافه کرد: اعتیاد یک معضل بزرگ هست که ریشه‎کن کردن آن نیاز به عزم ملی و همراهی همه دستگاه‎ها دارد که امیدواریم مسئولانی که تا امروز در کنار ما بودند تلاش خود را بیشتر از گذشته برای رسیدن به جامعه بدون اعتیاد ادامه دهند.

علیرضا نکویی مدیرعامل این مرکز هم با تمجید از حضور مسئولان گفت: در مدت فعالیت آزمایشی مرکز بالغ بر 100 بیمار به این کمپ ترک اعتیاد مراجعه و دوره درمان را طی کرده‎اند که مهم‌ترین چیزی که باعث رضایتمندی این مجموعه بوده و خستگی را از تن پرسنل بیرون می‎کند رضایتمندی خانواده و امید به زندگی معتادان بهبودیافته است.

صحبت‎های یک بیمار بهبودیافته خودمعرف، اجرای برنامه شاد و مهیج، تقلید صدا و میان‎پرده توسط بیماران بهبودیافته خود معرف، برگزاری نمایشگاهی در رابطه با موادمخدر، بازدید از امکانات مرکز و دیدار چهره به چهره مسئولان با مددجویان تحت درمان از بخش‎های متنوع این مراسم بود که در حضور حجت‎الاسلام شهابی امام جمعه خان‎ببین، یدالله رجبلو سرپرست فرمانداری رامیان، شیرازی معاون پیشگیری و درمان بهزیستی گلستان و اعضای شورای رامیان، خانواده‎های معتادان بهبودیافته برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول