اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

اسلام و ولایت دلیل ثبات انقلاب ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شاهرود گفت: اسلام و ولایت دلیل ثبات انقلاب ایران است و باید قدر این دو نعمت بزرگ را بدانیم.

اسلام و ولایت دلیل ثبات انقلاب ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی مریدیان پیش از ظهر امروز در نشست سیاسی که در زینبیه روستای قلعه‏نو خالصه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی بود که با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم به پیروزی رسید و اکنون به یک جوان 34 ساله تبدیل شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را با استقرار خود به هم ریخت و تمام توان استکبار و استبداد را به سمت خود جلب کرد و آنها 34 سال است که تمام تمرکز خود را در از بین بردن انقلاب اسلامی جمع کرده‌اند.

استاد دانشگاه شاهرود تصریح کرد: دشمنان تاکنون در برابر این ملت شکست‌های مختلفی را متحمل شده‌اند؛ اما میدان را خالی نکرده و باز با امیدی واهی در تلاش هستند تا روزنه‌ای برای ضربه زدن به این نظام پیدا کنند.

مریدیان تاکید کرد: آنها خود اعتراف دارند تا ملت ایران در خط اسلام و ولایت باشند، ضربه زدن به آنها کاری مشکل و حتی محال است و برای همین اکنون تلاش می‌کند این دو رکن اساسی نظام را دچار تزلزل کنند.

استاد دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران ثبات داشته و استمرار پیدا کرده، اسلامی بودن و برخوردار از نعمت ولایت است که ما باید شکرگزار و قدردان این نعمت‌ها باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف کشور اظهار داشت: این پیشرفت‌ها در حال تحریم و فشار به دست می‌آید و این نشان از هوش و ذکاوت ایرانیان دارد و این موردی است استکبار از آن بسیار هراس دارد.

مریدیان بیان داشت: ملت باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ و با صبر و استقامت تلاش کنند تا دشمنان را مانند همیشه ناامید کرده و پیشرفت و اقتدار را برای کشور به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول