اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

نخستین نشست استانی در شهرستان چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نخستین نشست استانی در شهرستان چرام برگزار شد.

نخستین نشست استانی در شهرستان چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه با معاون توسعه و برنامه‌ریزی، معاون عمرانی و مدیران‌کل استان به شهرستان چهار فصل چرام آمدند تا اولین نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان را در شهرستان چرام تشکیل دهند.

چرام در بحث استقرار ادارات مشکل دارد

در حاشیه این نشست علی‌رضا نیکروز ضمن ارائه مشکلات شهرستان چرام اظهار کرد: خیلی از ادارات در سطح شهرستان مستقر نشده و اداراتی هم که مستقر شدند به صورت استیجاری هستند.

فرماندار چرام با اشاره به وجود برخی ساختمان‌های مطلوب در این شهرستان و با بیان این‌که مدت زیادی از آن‌ها گذشته و هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند، از جمله این ساختمان‌ها که هشت سال از آن نیز می‌گذرد را ساختمان آموزش فنی و حرفه‌ای دانست که در چشم شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که این پروژه نیمه تمام مانده و حتی کارهایی که قبلا انجام شده در حال از بین رفتن است، ساختمان اداره آب و فاضلاب شهری را که حدود 85 درصد آن انجام شده است از جمله پروژه‌های نیمه تمام دیگر ذکر کرد.

این مسئول ضمن تأکید بر اهمیت علم و دانش و تأثیر فضای آن بر روح و روان دانشجو عنوان داشت: ما دانشکده صنعت و معدن را در شهرستان چرام داریم که بسیاری از فضای آن بدون استفاده مانده و در کنار آن دانشگاه پیام‌نور ما فضای مناسبی جهت ارائه درس و خدمات به دانشجویان ندارد.

نیکروز با اشاره به نداشتن دفتر امام جمعه و قرار گرفتن این دفتر در سازمان تبلیغات شهرستان چرام به مشهود بودن حضور حماسی مردم شهید پرور شهرستان چرام در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و خواستار پیگیری بحث مصلای در این شهرستان شد.

راهپیمایی 22 بهمن نشان از عدم تأثیر تحریم بر مردم داشت

در ادامه حجت‌الاسلام جعفر طزری با بیان این‌که حماسه عظیم و باشکوهی که مردم در 22 بهمن به ثبت رساندند، نشان دهنده عدم تأثیر تحریم‌های دشمن بر آنان بوده است، اظهار کرد: این راهپیمایی یک پیام داشت و این بود که وظیفه مسئولان را نسبت به خدمت، مجاهدت و همان همت مضاعفی که مقام معظم رهبری در سنوات گذشته نام‌گذاری کردند، بیشتر شود.

امام جمعه چرام اضافه کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و امروز وظیفه ما است که با مشکلات دست و پنجه نرم کرده و ببینیم هرچه هست از نظر وضعیت معیشتی و اقتصادی شرایط مردم را بهبود ببخشیم.

وی افزود: بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی مردم در جهت اعتلا در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خواسته مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری که فرمودند باید آرامش و وحدت در سطح جامعه حفظ شود، این است که هرگونه فکر و اعتقادی که باعث اغتشاش و بی‌اعتمادی شود دوری کنیم.

چرام نیازمند توجه خاص مسئولان است

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نیز سفر استاندار به شهرستان چرام را ابتکار بسیار جالب و ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان چرام به عنوان قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد است، چرا که بیشترین و بهترین زمینه‌ها برای کشاورزی، دامداری، باغداری و انواع کشاورزی در آن وجود دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام و بهمئی در مجلس خواستار عنایت بیشتر مسئولان به این شهرستان شد و اذعان داشت: از بودجه‌هایی که وجود دارد و حتی بودجه‌های حوادثی در قطب کشاورزی بودن این شهرستان هزینه شود.

وی با تأکید بر این‌که شاید بتوان گفت منابع طبیعی شهرستان چرام بیشترین مقدار را در سطح استان دارد، تصریح کرد: بحث گردشگری، سیاحتی و زیارتی این شهرستان از سایر شهرستان‌های حوزه انتخابی ما بیشتر است.

این مسئول با اشاره به محیط زیست شهرستان چرام خواستار توجه بیشتر به جاده باغچه سادات شد.

انتهای پیام/82002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول