اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران در دیدار با مردم و مسئولان دماوند:

برای کسانی که فتنه‏گران را فتنه‏گر نمی‏دانند، متأسفم

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با بیان اینکه اجازه تکرار لجام‏گسیختگی‏های پس از انتخابات 88 را نمی‏دهیم، گفت: برای کسانی که فتنه‏گران را فتنه‏گر نمی‏دانند، متأسفم.

برای کسانی که فتنه‏گران را فتنه‏گر نمی‏دانند، متأسفم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن در جمع مردم و مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز فرماندار جدید شهرستان دماوند وظایف سنگینی را بر عهده گرفته است.   

تمدن ادامه داد: فرماندار جدید در روزهایی این مسئولیت را بر عهده می‏گیرد که باید کمر همت خود و مجموعه‏اش را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ببندد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برگزاری چند انتخابات مانند مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و ریاست جمهوری در شهرستان دماوند و همچنین فیروزکوه کار بسیار دشواری است.

*توجه به بیانات رهبری در انتخابات آتی

استاندار تهران با اشاره به فرمایشات گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند«باید انتخابات آتی در اوج شکوه، عظمت، مشارکت مردم و سلامت برگزار شود» تصریح کرد: چرا باید اجنبی از سلامت انتخابات ما سخن به میان آورد؛ بلکه باید خودمان به خودمان توصیه کنیم که انتخابات را بر مدار قانون و به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

تمدن عنوان کرد: به هر روی، رقابت‏های انتخاباتی که از گوشه روستاها آغاز و به مرکز کشور ختم می‏شود، امری سنگین است.

وی اضافه کرد: مردم ما هم به دلیل آنکه هرگز جامعه‏ای بی‏تفاوت نبودند به موضوعات پیرامونی انتخابات از ابتدا تا انتها حساس هستند؛ حال در این بین اگر برگزار‏کننده انتخابات سر سوزنی نظر خاصی داشته باشد، این مهم به اعتماد مردم لطمه وارد می‏سازد.

*ارائه آموزش‏های لازم در مسیر آمادگی برای برگزاری انتخابات

استاندار تهران از آمادگی این استان پیش از ابلاغ جدول انتخابات در قالب ارائه آموزش‏های لازم، ایجاد زیرساخت‏های ضروری و هماهنگی بین دستگاه‏های ذی‏ربط خبر داد.

تمدن ابراز داشت: به این ترتیب اگر از فردا روز آغاز جدول انتخابات به استانداری تهران اعلام شود، آمادگی‏های لازم برای اجرای این حرکت بزرگ آماده و مهیا است.

وی اضافه کرد: اما این آمادگی کلان سطح استان تهران باید در قالب فرمانداری‏های شهرستان‏ها جلوه‏گر شود.

*مقابله شدید با گرایش‏های احتمالی مجریان انتخابات

استاندار تهران، مقابله شدید با گرایش‏های احتمالی مجریان انتخابات با طرف‏های انتخابات را امری در دستور کار استانداری تهران خواند و گفت: باید چنین مسئولانی را بدون تعارف و به سرعت از محیط بدرقه کرد.

تمدن بیان داشت: فضای انتخابات باید در اوج بی‏طرفی باشد؛ اگر افراد با امید نفوذ و امکانات ادارات دولتی نشسته‏اند، باید امید آنها را ناامید کرد.

وی اضافه کرد: ادارات دولتی محل بده و بستان‏ها نیست؛ به هیچ عنوان نباید فضای دستگاه‏های دولتی به محل منازعه‏های سیاسی تبدیل شود.

استاندار تهران یادآور شد: خدای نکرده پیش نیاید که مدیران با خودروی پلاک قرمز دولتی به ستون این کاندید و آن نامزد انتخاباتی بپیوندند.

*برای کسانی که فتنه‏گران را فتنه‏گر نمی‏دانند، متأسفم

استاندار تهران با بیان اینکه اجازه تکرار لجام‏گسیختگی‏های انتخابات 88 را نمی‏دهیم، گفت: همه مشاهده کردند که قبل و بعد از روز رأی‏گیری انتخابات 88 چه حوادثی از سوی این افراد روی داد.

تمدن اذعان داشت: حال برخی پشیمان شده‏اند و امروز سران فتنه را معاف می‏کنند و می‏گویند که آنها سران فتنه نیستند؛ برای این افراد خیلی متأسفم.

وی متذکر شد: شما در روزهایی که سر و صورت بچه‏ها و بسیجیان این مملکت با چوب، چاقو، شیشه و از طریق اعلامیه و خانه‏های تیمی همین آقایان مجروح می‏شد، کجا بودید؟

استاندار تهران افزود: حال چه شده که این افراد سران فتنه نیستند؟ چه شده که معاف می‏شوند؟ شما سران فتنه را نمی‏خواهید معاف کنید، بلکه در حال نگرش به افق دیگری هستید.

تمدن در پایان گفت: آن افقی را که با مدیریت خود قصد دستیابی به آن را دارید و باید در این مسیر سران فتنه را معاف کنید تا به آن هدف برسید؛ اما این ملت چنان پس گردنی به شما خواهد زد که به هدف شوم خود نرسید.

انتهای پیام/2568/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول