اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی فارس:

ملت اجازه خیانت دوباره به فتنه‌گران را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: حزب مؤتلفه اسلامی فارس در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: بی‌شک ملت دیگر اجازه خیانت‌های دوباره را به فتنه‌گران نمی‌دهد.

ملت اجازه خیانت دوباره به فتنه‌گران را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حزب موتلفه اسلامی استان فارس در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صادر کرد، آورده است: 22 بهمن ماه یادآور حماسه تاریخی ملتی است که به گواه منصفان تاریخ معادلات بلوک‌های شرق و غرب جهان آن روز را بر هم زد و با روی گرداندن از تمام اندیشه‌های لیبرالیستی و مارکسیستی، فریاد تشکیل جمهوری اسلامی بر پایه اندیشه‌های دینی را سر داد و در این راه پر فراز و نشیب آزمونی 34 ساله را  با سرافرازی پشت سر نهاده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک طی این مسیر دشوار جز در سایه رهبری‌های داهیانه امام عظیم‌الشان امت (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای میسر نبوده و دستاوردهای چشمگیر فرزندان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، دفاعی و ... و اقتدار امروز ایران اسلامی، خود سندی آشکار  بر این مدعاست.

حزب مؤتلفه اسلامی فارس، در بیانیه خود با تبریک این ایام به مقام معظم رهبری و ملت بزرگوار ایران، اضافه کرده است: وحدت در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب رمز اصلی پیروزی مردم ما در انقلاب اسلامی و آزمون‌های پس از آن بوده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک دست‌های پنهان دشمن همواره در این صدد بوده و هست که این رمز اصلی پیروزی ملت را بشکند و با ایجاد تفرقه بین آحاد مردم و مسئولان نظام، راهی برای رسیدن به مطامع پلید خویش بیابد.

حزب موتلفه اسلامی فارس در بیانیه خود تمام مسئولان جمهوری اسلامی را به وحدت در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب فرا خوانده و از افراد و گروه‌های متعهد به آرمان‌های امام و انقلاب می‌خواهد، ضمن رعایت اخلاق سیاسی، از القای جو اختلاف و ناامیدی در جامعه بپرهیزند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک آزمون امروز مردم و مسئولان در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی، پایداری در برابر تحریم‌هایی است که می‌خواهد اراده این ملت را در راستای رسیدن به آرمان‌های خویش بشکند.

حزب مؤتلفه اسلامی فارس با دعوت از اقشار گوناگون مردم بزرگوار ایران برای هوشیاری در برابر این هجمه، از مسئولان خواسته است که فارغ از جنجال‌های سیاسی، در تامین مایحتاج اقتصادی مردم و ارائه راهکارهای هوشمندانه برای مقابله با تحریم‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه تلاشی صد چندان کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، آزمون پیش روی دیگری برای ملت ایران است.

حزب موتلفه اسلامی فارس با دعوت از ملت شریف ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر، از مسئولان ذی‌ربط  خواسته است تا شرایط را برای برگزاری انتخابات در جوی آرام و بدور از تهمت‌ها و تخریب‌های ناروای سیاسی ایجاد کنند و از تمام نامزدها دعوت کرده است، ضمن رعایت اخلاق سیاسی، به طور شفاف برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در معرض قضاوت ملت قرار دهند. 

در بخش پایانی این بیانیه اضافه شده است: بی‌شک در صورتی که جریان‌های منحرف و فتنه‌گر در خیال خود آرزوی تکرار حوادث تلخ سال 88 را می‌پروراند، باید بدانند که این ملت دیگر اجازه خیانت‌های دوباره را به آنان نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول