اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

خانه جوان در مراکز استان‎ها احداث می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: قول مساعدت برای احداث خانه جوان برای مراکز استان‎ها از سوی وزارت ورزش و جوانان داده شده است.

خانه جوان در مراکز استان‎ها احداث می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا در نشست با دبیران سمن‎های استان گلستان اظهار داشت: با توجه به نیاز سمن‎ها سعی شده تا نسبت به خانه جوان اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به محدویت‎های مالی که در سال‌جاری با آن مواجه بودیم خوشبختانه برنامه‎های مناسبی از سوی سازمان‎های مردم‌نهاد استان ارائه شد، که قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین از حضور و مشارکت خوب سمن‎ها در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

71 سمن در استان گلستان فعالیت دارند

در این مراسم همچنین معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار داشت: در استان گلستان تعداد 71 سمن فعال هستند که به عنوان بازوان دستگاه‎های اجرایی محسوب می‎شوند.

80 درصد سمن‎ها در زمینه اعتقادی فعالیت دارند

عیسی بابایی با اشاره به اینکه 80 درصد سمن‎ها در زمینه اعتقادی فعالیت دارند خاطرنشان کرد: این امر نشان می‎دهد که گلستان در راستای فعالیت‎های فرهنگی از توانمندی و ظرفیت‎های خوب و بالایی برخوردار است که همه باید در توسعه این مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های خوبی از سوی سازمان ورزش و جوانان برای فعالیت سمن‎ها تدارک دیده شده است ابراز داشت: هنوز در ابتدای راه هستیم و انتظار است مجموعه وزارت و سمن‎ها در این حرکت فرهنگی تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا در پیشبرد اهداف مطلوب گام برداریم.

انتهای پیام/2307/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول