اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مانه و سملقان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر شعور سیاسی بالای بود

خبرگزاری فارس: فرماندار مانه گفت: تردید حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه درک و شعور سیاسی بالای مردم کشورمان بود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر شعور سیاسی بالای بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان سید محمدرضا هاشمی امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در این روز پیام‌های روشنی را به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم در یوم الله 22 بهمن امسال با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند،‌گفت: این حضور وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی به مردم دو چندان کرده است.

نماینده عالی دولت در مانه و سملقان ادامه داد: بی تردید این حضور پرشور مردم در این روز نشانه درک و شعور سیاسی بالای مردم کشورمان است.

وی با بیان اینکه به خاطر روحیه انقلابی پیش‌بینی می‌شد که آحاد مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی باز هم در میدان عمل حاضر شده و افتخار آفرینی کنند، گفت: مردم ایران اسلامی با درک چنین شرایط حساس کشور در روزی که به حضور پرشور آن‌ها نیاز بود، به صحنه آمدند و به دشمنان انقلاب و نظام ثابت کردند که هیچ‌گاه انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند.

هاشمی با اشاره به اینکه این حضور پرشور و فریادهای کوبنده‌ای که ملت بر سر استکبار فرود آورد تا سالیان متمادی نظام اسلامی را بیمه کرد، گفت: طی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم ولایتمدار این شهرستان حضوری بسیار پرشور داشتند و باز هم ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند.

وی اضافه کرد: همه ساله شاهد حضور جمعیت بیشتری در این گونه آیین‌ها بوده و این خود نشانده این است که عشق و علاقه مردم هر ساله به انقلاب و نظام بیشتر می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار مانه و سملقان همچنین با اشاره به موقعیت ممتاز شهرستان در بعد گردشگری اظهار کرد: همه ساله زائران بی‌شمار امام هشتم (ع) از این مسیر تردد کرده و لازم است تا برای ماندگاری مسافران عبوری در این شهرستان تلاش شود.

هاشمی افزود: این شهرستان دارای زیبایی‌های متعددی بوده که لازم است تا دستگاه‌های متولی در معرفی این جاذبه‌ها به زائران و مسافران بکوشند.

وی همچنین راه اندازی بازارچه نوروزی و برپایی غرفه‌های صنایع دستی را مهم برشمرد و گفت: ایجاد این بازارچه علاوه بر معرفی توانمندی‌های این شهرستان در افزایش میزان ماندگاری گردشگران موثر است.

انتهای پیام/63002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول