اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

تمرین اجرای 4 عملیات رزمی در رزمایش الی بیت المقدس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس با نظم خاصی در حال انجام است و تمرینات تیم‌های عملیاتی برای اجرای چهار عملیات عصر امروز انجام می‌شود.

تمرین اجرای 4 عملیات رزمی در رزمایش الی بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های رزمایش با نظم خاصی در حال انجام است و تمرینات تیم‌های عملیاتی برای اجرای چهار عملیات عصر امروز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش گردان‌ها و دسته‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در استان بوشهر تا فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز اول تمامی گردان‌ها و دسته‌های واکنش سریع از سراسر استان و نواحی مختلف در مقر اردوگاه حضور پیدا کرده و مستقر شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: از برنامه‌های امروز که در ساعات اولیه صبح برگزار شد، مراسم صبحگاه بود که با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان سازماندهی شده از گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع) و گردان‌های واکنش سریع و همچنین اقشار بسیج و گردان‌های عاشورا و الزّهرا مستقر در محل رزمایش برگزار شد.

وی عنوان کرد: بعد از مراسم صبحگاه، نیروهای مستقر در محل رزمایش برنامه تمرینی روز آخر را در پیش خواهند گرفت.

غزنوی یادآور شد: در روز جمعه، روز پایانی رزمایش، نیروهای واکنش سریع و گردان‌ها چهار سریال تمرین می‌کنند، دفاع از کوی و برزن، عملیات تأخیری، عملیات هلی برن و ضد هلی برن و عملیات امداد و نجات در مکان‌های مختلف در مرکز شهر و در محل رزمایش انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر متذکر شد: از اهداف برگزاری این رزمایش می‌توان حفظ و انسجام، آموزش، به کارگیری تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید که در سازمان رزم سپاه و نیروهای مقاومت مردمی در حال انجام است را نام برد.

وی بیان داشت: برنامه‌های فوق از طرف سازمان بسیج مستضعفین و سازمان ستاد کل سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

غزنوی اذعان داشت: از مجموع کل استان‌هایی که در حال برگزاری این رزمایش‌ها هستند، ستاد کل نیروها از استان ولایت‌مدار بوشهر به عنوان نماینده سازمان بسیج مستضعفین بازدید به عمل می‌آورد.

وی در پایان گفت: این رزمایش یک ملاک و میزانی برای کلیه رزمایش‌هایی است که در سپاه‌های استانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول