اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در بوشهر

رزمایش 20 هزاری نفری الی بیت‌المقدس آغاز شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با استقرار نیروهای شرکت‌کننده در میدان، رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس در محل تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر رسما آغاز شد.

رزمایش 20 هزاری نفری الی بیت‌المقدس آغاز شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس صبح امروز رسما با استقرار نیروها در مقر در میدان رزمایش آغاز شده است.

سردار فتح‌الله جمیری افزود: برنامه روز نخست شامل برنامه‌های تمرینی و توجیهی در ارتباط با رزمایش و صبحگاه مشترک خواهد بود که با نظم خاصی هم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این رزمایش 20 هزار نفر از گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، الزهرا، عاشورا، یگان‌های واکنش سریع و اقشار مختلف بسیج و نیروهای مسلح استان حضور دارند.

فرمانده سپاه امام صادق در ارتباط با برنامه‌های روزهای آینده رزمایش نیز گفت: فردا نیز صبحگاه مشترک با حضور مسئولان استانی و سخنرانی سردار نقدی جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

جمیری بیان کرد: در برنامه فردا مسئولان استانی، استاندار، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و ... حضور دارند.

وی گفت: سرود دسته‌جمعی 13 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در رزمایش، سخنرانی سردار نقدی، اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین توسط یگان‌های واکنش سریع و اجرای 99 حلقه صالحین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: عصر روز پنجشنبه نیز تمرین چهار عملیات اصلی که صبح روز جمعه انجام خواهد شد، صورت می‌گیرد.

جمیری گفت: این چهار عملیات شامل دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخیری، هلی برن و ضد هلی برن و امداد و نجات در منطقه عمومی بوشهر و چغادک است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول