اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای هرمزگان:

سال 92 چالش جدی کم آبی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آبفای هرمزگان گفت: اگر بارندگی‌های اخیر نبود، تامین آب شهر بندرعباس با خطر جدی روبرو می‌شد اما خوشبختانه در سال 92 به برکت این بارندگی‌ها و بارندگی‌های آتی با چالش جدی مواجه نمی‌شویم.

سال 92 چالش جدی کم آبی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین خادمی در نشست "قیومی" مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با مدیران عامل شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در هرمزگان، با اشاره به کمبود آب در بسیاری از نقاط استان، اظهار داشت: تداوم دوره‌های خشکسالی سبب تبدیل مناطق شرق استان به مناطقی کم آب شده است.

وی هرمزگان را به عنوان منطقه‌ای تشنه خواند و افزود: برای رفع این تشنگی و مشکلات تامین آب شهرها و روستاها، نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان استانی و کشوری هستیم.

مدیر عامل شرکت آبفا هرمزگان همچنین تاثیر خشکسالی بر دشت‌های استان از دیگر دلایل چالش منابع آبی عنوان کرد.

خادمی با اشاره به بارندگی‌های مطلوب اخیر در استان، گفت: اگر بارندگی‌های اخیر نبود، تامین آب شهر بندرعباس با خطر جدی روبرو می‌شد اما خوشبختانه در سال 92 به برکت این بارندگی‌ها و بارندگی‌های آتی با چالش جدی مواجه نمی‌شویم.

وی اضافه کرد: قطعا برای مقابله با کم آبی نیازمند مدیریت جدی تری در بخش آب خواهیم بود.

این مسئول در ادامه این نشست به پیشرفت مطلوب روند حضور بانوان و استفاده از توانمندی‌های آن در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز تعدادی از مدیران آن بانوان هستند که توانسته‌اند عملکرد مطلوبی ارائه نمایند.

انتهای پیام/88007/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول