اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

700 روستای کردستان گازدار است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از بهره‌مندی 700 روستای این استان از گاز طبیعی خبر داد.

700 روستای کردستان گازدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی استان کردستان که همزمان با سراسر کشور توسط رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد، اظهار کرد: سهم این استان از پروژه‌های قابل افتتاح امروز کشور را 680 پروژه عمرانی، آموزشی و فرهنگی عنوان کرد.

وی به بهره‌برداری از 50 پروژه گازرسانی روستایی اشاره کرد و گفت: این تعداد پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال محقق شده است.

شهبازی میزان روستاهای گازدار استان قبل از دولت‌های نهم و دهم را 16 روستا عنوان کرد و گفت: امروز به برکت دولت احمدی‌نژاد بیش از 700 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته وی، استان کردستان در زمینه بهره‌مندی روستاها از گاز طبیعی جزو سه استان برتر کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از طرف مردم صمیمی و قدرشناس استان کردستان به ویژه اهالی روستای نوره از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس جمهوری و هیئت دولت در راستای عمران و آبادانی این استان در حوزه‌های مختلف تقدیر کنم.

به گزارش فارس، قرار شد پروژه‌های روستایی امروز استان کردستان با محوریت پروژه‌های زکات افتتاح شود اما این عنوان در مراسم افتتاحیه امروز مغفول مانده بود.

بر اساس اظهارات مدیرعامل شرکت گاز کردستان، 400 روستای استان از محل مصوبات سفر رهبری گازدار شده‌اند و با احتساب این آمار تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی به 700 روستا رسیده است اما در این مراسم به این آمار اشاره‌ای نشد.

انتهای پیام/79002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول