اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن

گچسارانی‌ها زمان‌شناسی و درک بالای سیاسی خود را به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر گچساران گفت: گچسارانی‌های با حضور بی‌نظیر و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن، درک بالای سیاسی و زمان‌شناسی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

گچسارانی‌ها زمان‌شناسی و درک بالای سیاسی خود را به جهانیان نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: غرور و اقتدار به دست آمده از خلق حماسه بی‌نظیر و باشکوه 22 بهمن 91 که برگرفته از قرآن بود را به مردم وفادار به ولایت و آگاه به شرایط سیاسی جهان امروز گچساران تبریک می‌گوییم.

وی افزود: بر خود می‌بالیم که نائب و جانشین برحق امام عصر(عج) مقام معظم رهبری لبخند رضایت و نشاط به دست آمده از حضور پرشور مردم را به ملت ایران اسلامی ارزانی داشتند.

مرادی تصریح کرد: بر خود می‌بالیم که بعد از 34 سال سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با درس گرفتن از قرآن، دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار کردیم.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران خاطرنشان کرد: ملت انقلابی و وفادار ایران اسلامی با زمان‌شناسی و آگاهی برگرفته از قرآن حماسه‌ای غرورآفرین خلق کردند، تا این همایش بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران را بیمه کند.

مرادی با بیان این‌که گام‌های استواری که ملت ایران به ویژه مردم زمان‌شناس گچساران بر پهنای خیابان‌ها برداشتند، برگرفته از قرآن و انفاس قدسیه امام راحل است، ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با طرح و برنامه‌های فشرده از جمله تحریم‌های سنگین و مطرح کردن طرح مذاکره با ایران قصد ایجاد چالشی دیگر با هدف اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان را داشتند که حضور ملت همیشه آگاه ایران بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی مسیر پیشرفت و توسعه را با هدایت‌های مقام معظم رهبری انتخاب کرده است و در این راه هیچ مانع و تحریمی نمی‌تواند بر اراده و انتخاب ملت ایران خللی وارد کند.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران ضمن تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان داشت: حضور پرشور، فشرده و انقلابی مردم گچساران در این همایش انقلابی نسبت به سال‌های گذشته نمود بیشتری داشت که این موضوع نشان‌دهنده درک و شعور بالای گچسارانی‌ها از شرایط روز سیاسی کشور و حمایت محض از منویات مقام معظم رهبری است.

مرادی حضور کوبنده و آگاهانه مردم گچساران را تصویری ناب و ماندگار از انقلاب اسلامی ایران دانست و تأکید کرد:  ملت غیور و گچسارانی‌ها ثابت کردند که تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی نه تنها هیچ تأثیر و خللی در اراده و پایبندی آنها به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران وارده نکرده است، بلکه سبب تقویت اعتقادات و باورهای آنها نسبت به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه شده است.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول