اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان:

355 طرح کشاورزی در دشتستان تصویب شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از تصویب 355 طرح کشاورزی در دشتستان خبر داد.

355 طرح کشاورزی در دشتستان تصویب شد

حسین قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه کشاورزی شهرستان دشتستان که در شان کشاورزان و مردم بزرگ این خطه بوده، ارائه شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از تصویب 355 طرح کشاورزی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان به مدیریت فرماندار، 355 طرح مربوط به بخش‌های مختلف مجموعه جهاد کشاورزی را بررسی و تصویب کرده‌ایم.

قیصری بیان داشت: در حوزه‌های مرغداری، پرواربندی، دام‌پروری، گلخانه، صنایع وابسته به کشاورزی، صنایع بسته‌بندی، سردخانه و صنایع فرآوری بخش کشاورزی طرح‌ها و مصوبات را مورد مطالعه و بررسی قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: اصلاح روش‌های آبیاری و مسائل مربوط به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی نیز از مسائلی است که برای گسترش صنعت کشاورزی دشتستان مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: اعتبارات استانی که به کارگروه توسعه کشاورزی دشتستان اختصاص یافته بود، مبلغ 210 میلیارد ریال بود که در کارگروه‌های تخصصی که برگزار شد بالغ بر 700 میلیون تومان مصوبه داشته‌ایم.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان عنوان کرد: پس از بررسی طرح‌ها، بیش از 210 میلیارد ریال از مجموع مصوب بانک کشاورزی بود که افراد واجد شرایط برای پیگیری امور خود مراجعه کرده‌اند و تاکنون بالغ بر 75 درصد از این میزان را جذب کرده‌ایم.

قیصری ابراز داشت: باید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم و در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آنرا به‌نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین کرده‌اند، شاهد رشد و شکوفایی کشاورزی شهرستان دشتستان در همه ابعاد باشیم.

وی افزایش سطح تولید را یکی از مهم‌ترین اهداف دشتستان در عرصه کشاورزی دانست و افزود: افزایش سطح تولیدات در عرصه کشاورزی از اهداف مهمی است که در مجموعه کشاورزی شهرستان دشتستان باید به‌منظور اقتدار و پویایی نظام در عرصه کشاورزی اقدام کنیم.

قیصری بیان داشت: طرح‌های توسعه کشاورزی به‌صورت پراکنده به سراسر شهرستان به ویژه مناطقی که قابلیت توسعه کشاورزی را داشته‌اند، اختصاص یافته و هیچ استثنایی در توزیع و تقسیم این اعتبارات برای مناطق شهرستان وجود نداشته است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان عنوان کرد: متقاضیان بهره‌برداری از خدمات طرح توسعه کشاورزی از محل اداره کار برای بهره‌مندی از خدمات ثبت‌نام کرده‌اند و پس از راستی‌آزمایی طرح‌های مربوطه به کارگروه توسعه کشاوزی ارسال و در این کارگروه مورد بررسی و نهایتا تصویب قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول