اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

تشدید طرح‌های نظارت بر بازار در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از تشدید طرح‌های نظارت بر بازار در این شهرستان خبر داد.

تشدید طرح‌های نظارت بر بازار در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان وظیفه‌ای است که تمامی مسئولان و مدیران اجرایی در سطوح مختلف باید سرلوحه کار خود قرار دهند و به آن توجه جدی داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت معیشتی مردم از ماموریت‌های مهمی است که اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به‌طور جدی در دستور کار خود قرار داده و از تمامی پتانسیل‌ها برای دستیابی به این هدف بهره‌ خواهد برد.

محمدزاده نظارت بر وضعیت بازار را از راهکارهای مهم این نهاد برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دانست و بیان داشت: در سال‌های اخیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ابزار‌ها و بازوهای نظارتی همواره تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم به‌کار گرفته است.

وی تنظیم بازار شب عید را یکی از اولویت‌های کاری این نهاد دانست و اضافه کرد: در ایام باقی‌مانده به پایان سال نظارت بر وضعیت بازار، واحدهای تجاری و فروشنده‌ها بیشتر می‌شود و با شدت بخشیدن به نظارت‌ها در مسیر تنظیم بازار ویژه شب عید مردم تلاش خواهیم کرد.

این مسئول اذعان داشت: اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان دشتستان برنامه‌های ویژه‌ای برای نظارت بر بازار شب عید تدارک دیده است و جلسات متعددی در قالب تنظیم بـازار و شورای کنترل با ادارات ذی‌ربط و ذی‌صلاح برگزار شده تا تمهیدات لازم برای تحقق این مهم حاصل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: با توجه به نوسانات اخیر در بازار و افزایش حساسیت در این خصوص، تشدید نظارت و بازرسی از اولویت‌های اصلی اداره در کنترل و تنظیم بازار شب عید به شمار می‌رود که تاثیر به‌سزایی در جلب رضایت مردمی خواهد داشت.

محمدزاده تصریح کرد: تنظیم بازار کالاهای اساسی یکی دیگر از اولویت‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در این خصوص تمام اقلام در شبکه‌های توزیع کنترل می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول