اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

ارائه خدمت مطلوب بهترین قدردانی از مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: مسئولان باید قدردان مردم باشند و این حضور مردم را ارج بگذارند و بهترین قدردانی از مردم ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

ارائه خدمت مطلوب بهترین قدردانی از مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد حضور بسیار خوب و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی بودیم و این حضور نشان داد که تبلیغات دشمن تاثیری در اراده و اعتقاد مردم ندارد.

وی افزود: دشمنان تبلیغات بسیار زیادی بر علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند و تلاش دارند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند که البته مردم هیچ زمانی به تبلیغات دشمن توجهی نداشته‌اند و همواره در دفاع از نظام حاضر بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند و این حضور مردم را ارج بگذارند و بهترین قدردانی از مردم ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

رضایی تصریح کرد: دولت نهم و دهم تلاش‌های زیادی برای رسیدگی به وضعیت مناطق کمتر توسعه یافته داشته و این امر رضایت مردم را به وجود آورده است. در آبپخش کارهای بزرگی انجام شده و هم‌اکنون نیز چند طرح بزرگ عام‌المنفعه در دست اجراست که به فضل خدا با تکمیل این طرح‌ها شاهد تحولی در این شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: تامین اعتبارات طرح‌های در دست اجرا امری لازم است و در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبارات لازم برخی پروژه‌ها با کندی اجرا می‌شوند که از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم با تامین اعتبارات به موقع، گامی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی بردارند.

رضایی بیان کرد: باید دست در دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در راستای رشد و توسعه منطقه و استان و کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول