اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط:

ثبت 1134 مورد ولادت در شوط

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: امسال یک هزار و 134 مورد ولادت در شهرستان شوط به ثبت رسیده است.

ثبت 1134 مورد ولادت در شوط

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط اصغر پیام بعد از ظهر امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان شوط که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ثبت وقایع حیاتی، اظهار داشت: ثبت وقایع حیاتی گام مؤثری در راستای برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان تلاش کافی برای ثبت وقایع حیاتی وجود دارد، تصریح کرد: در شهرستان شوط به صورت مرتب وقایع حیاتی ثبت و نگهداری می‌شوند.

پیام با اشاره به نقش ثبت وقایع حیاتی افزود: ثبت وقایع حیاتی سبب می‌شود تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و اقتصادی با موفقیت عمل کنیم.

فرماندار شوط با اشاره به آمار به ثبت رسیده در این زمینه، اعلام کرد: امسال در شهرستان شوط 220 واقعه فوت به ثبت رسیده است و در برابر این میزان فوت یک هزار و 134 مورد ولادت ثبت کرده‌ایم.

پیام با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان ذی‌ربط در این زمینه، اظهار داشت: برای این منظور لازم است تا مسئولان اهتمام جدی داشته باشند.

وی بر همکاری مردم در این زمینه اشاره کرد و افزود: همکاری مردم در اعلام و ثبت وقایع حیاتی حائز اهمیت بوده و سبب تسریع در روند ثبت وقایع می‌شود.

انتهای پیام/61001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول