اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

مردم با هیچ‌‌کس عهد اخوت نبسته‌اند و مقابل مخالفان انقلاب می‌ایستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم با هیچ‌‌کس عهد اخوت نبسته‌اند و مقابل مخالفان انقلاب با تمام توان می‌ایستند.

مردم با هیچ‌‌کس عهد اخوت نبسته‌اند و مقابل مخالفان انقلاب می‌ایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد رضایی عصر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز مرزهای جهانی را درنوردیده و شکل‌گیری بیداری اسلامی در سراسر جهان با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران تحقق یافته است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: حسنین هیکل، روزنامه‌نگار مصری، در رابطه با قدرت انقلاب اسلامی ایران گفته که ایران تنها دو بار به دریای مدیترانه رسیده، یک بار در دوره هخامنشیان و یک بار هم در دوره حاکمیت ولایت فقیه موفق به این کار شده است.

رضایی با تشریح دیدگاه هیکل، خاطرنشان کرد: دیدگاه حسنین هیکل به‌ معنای موفقیت ایران اسلامی در صدور انقلاب به سایر نقاط و کشورهای جهان است.

وی تصریح کرد: شیمون‌پرز، رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی و نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ناتوانی خود در مقابل انقلاب اسلامی اعتراف کرده‌ و گفته‌اند که «آنقدر منتظر ماندیم تا خمینی و خامنه‌ای در مرزهای ما، کشور تشکیل دادند».

این مسئول به تأثیر افکار امام خمینی(ره) در شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی اشاره و عنوان کرد: فرمانده حزب‌الله لبنان که به شهادت رسید، اعلام کرد فرزند امام روح‌الله هستم و همواره در مسیر افکار امام خمینی(ره) گام برداشته‌ام.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: دشمنان همواره از راهکارهای مختلف برای مقابله با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برند و در ماه‌های مانده به انتخابات خرداد 92 سعی دارند، فرصتی که ایران اسلامی در اختیار دارد را به چالش تبدیل کنند.

رضایی ابراز داشت: در جریان انتخابات 88 دشمنان با طرح کلید واژه «فتنه» خواستند به چالش در کشور بپردازند و در شرایط فعلی که چندین ماه به انتخابات باقی مانده، شاهد طرح کلید واژه «انتخابات آزاد» توسط دشمنان و دست‌نشانده‌های آنها هستیم.

وی اذعان داشت: بغض، حسد، صف‌آرایی و حرکت‌های دشمن علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا، رهبری و ولایت فقیه به راحتی قابل مشاهده است، اما متأسفانه برخی این حرکت‌ها را نمی‌بینند.

رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم بیان داشت: امروز باید حواسمان را جمع کنیم و مراقب باشیم که پازل دشمن را کامل نکنیم و حرفی که استقبال دشمنان را به‌دنبال داشته باشد، مطرح نکنیم.

وی یادآور شد: در طول 34 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات‌های متعدد بوده‌ایم که همه آنها به صورت آزاد برگزار شده است و سئوال اینجاست که چرا برخی همگام با اپوزیسیون خارج‌نشین، سلطنت‌طلبان و مخالفان انقلاب و نظام اسلامی، مسئله انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر متذکر شد: برخی افرادی که در گذشته در ایران پست‌هایی چون وزارت داشته‌اند و به دامان انگلیس پناه‌ برده‌اند، در خارج از کشور بر طبل برگزاری انتخابات آزاد می‌کوبند .

رضایی اظهار داشت: رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، گفته که باید از دستگاه‌های بین‌المللی برای برگزاری انتخابات آزاد در ایران کمک بگیریم و مریم رجوی، سرکرده منافقین نیز حمایت از برگزاری انتخابات آزاد در ایران را اعلام کرده و رسانه‌های غربی و دنیای استکبار با انعکاس این مطالب، هجمه علیه نظام اسلامی را شروع کرده‌اند.

وی گفت: برخی‌ها خواسته یا ناخواسته در مسیری گام برمی‌دارند و قدم می‌گذارند که دشمنان ساخته‌اند و به ایشان توصیه می‌کنیم که بیش از پیش مراقب رفتارهای خود باشند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان داشت: تمامی شهدا در وصیت‌نامه‌های خود ذکر کرده‌اند که «امام را تنها نگذاریم» و امروز همه ما وظیفه داریم که از ولی امر مسلمین جهان که حکومت اسلامی امام زمان(عج) را در دست دارد، حمایت کنیم و گوش به فرمان ایشان، تمامی وظایف خود را انجام دهیم.

وی گفت: به انتخابات 92 نزدیک شده‌ایم و همه ما وظیفه داریم در هر لباس و موقعیتی از اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رضایی ابراز داشت: مردم ایران اسلامی با هیچ کس جز امام راحل، شهدای گرانقدر، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عهد اخوت نبسته‌اند و مقابل هر کسی که بخواهد خارج از این مسیر حرکت کند، خواهند ایستاد.

براساس گزارش فارس، معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این نشست به‌ خاطر به کار نبردن لفظ امام قبل از نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نقل قول رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد و دلیل آن را بیان دقیق نقل قول این افراد ذکر کرد.

انتهای پیام/2451/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول