اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

خانواده ایثارگران مازندران تسهیلات مسکن می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تا پایان نیمه دوم سال 92، حدود چهار هزار نفر از خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان مازندران از تسهیلات وام مسکن بهره‌مند می‌شوند.

خانواده ایثارگران مازندران تسهیلات مسکن می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، عباسعلی رضایی صبح امروز در جمع مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عباس‌آباد گفت: در روستاها به میزان 15 میلیون تومان، شهرستان‌ها 25 میلیون تومان و مراکز استان 35 میلیون تومان تسهیلات برای هر خانواده شهید و ایثارگر در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اعلام این‌که در حال حاضر 37 درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی شده است، ادامه داد: ساماندهی 17 درصد از گلزار شهدا نیز در دست اقدام است که در مجموع 52 درصد از گلزار شهدای استان ساماندهی شده است.

این مسئول همچنین اظهار داشت: در مازندران یک‌هزار و 557 گلزار شهید وجود دارد که 10 هزار و 400 شهید متعلق به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در آن جای دارند.

رضایی با اعلام این‌که 80 شهید سهم مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، افزود: مازندران از جمله استان‌های برتر در ساماندهی گلزارهای شهدای جمعی و تک مزار در بین استان‌های کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان با تکریم از جانبازان و آزادگان تأکید گفت: 31 هزار و 800 جانباز و 2 هزار و 384 آزاده از افتخارات مازندران هستند.

انتهای پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول