اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

مقابله با برخی جرائم نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه مقابله با برخی جرائم به ویژه سرقت نیازمند کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی از راه‌های مختلف است.

مقابله با برخی جرائم نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه ما الگو است و مشخصه‌هایی چون تقوای الهی، ولایتمداری، خدمت بی‌منت و تکریم مردم در این نیرو وجود دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما با جانفشانی جمع کثیری از جوانان و مردم انقلابی به پیروزی رسید و امروز وظیفه نیروی انتظامی حراست از این ارزش‌ها است.

فرماندار بم بیان داشت: مردم نگاه بیشتری به کارکنان ناجا دارند و می‌طلبد با توجه به توان بالا، اخلاق، درایت، بینش، صداقت و وفاداری نیروها در زمینه تک‌رقمی شدن آمار جرائم شهرستان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

زین‌الصالحین با بیان اینکه پس از حادثه زلزله مسائل خاصی در شهرستان وجود دارد، عنوان کرد: رفاه، آسایش و امنیت مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و حضور فیزیکی نیروها ابزار بسیار خوبی برای برقراری امنیت است.

وی با اشاره به پراکندگی منطقه و گستردگی فعالیت نیروی انتظامی بیان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه مقابله با برخی جرائم به ویژه سرقت نیازمند کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی از راه‌های مختلف است.

هادی ثمره فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان گزارشی از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان وظیفه‌شناسی، رعایت شئونات اسلامی و نظامی و هوشیاری کارکنان را مهم عنوان و خواستار حمایت مسئولان شهرستان شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول