اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمنان از اختلاف بین مسئولان حداکثر استفاده را می‌برند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از اختلاف بین مسئولان کشور حداکثر استفاده را می‌برند.

دشمنان از اختلاف بین مسئولان حداکثر استفاده را می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در ستاد برگزاری یادواره شهید حاج محمود اخلاقی، شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور که با حضور مسئولان استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، حماسه حضور ده‏ها میلیونی ملت حزب‏الله در 22 بهمن را که مشت محکمی در دهان یاوه‏گویان بود، گرامی داشت.

وی افزود: مسئولان باید قدر این امت شهیدپرور را بدانند و به جای پنجه در پنجه افکندن، فکر مشکلات مردم باشند و دل رهبری را نرنجانند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان اتفاق‏های اخیر را نمود بارز بداخلاقی اعلام کرد و گفت: متاسفانه مسئولان چیزی را به روی خود نمی‌آورند و در عین حال مردم هم هوشیار هستند.

استادحسینی گفت: باید در کارها توفیق داشته و در راه اجرای فرامین رهبری ثابت‏قدم باشیم؛ اگر مسئولان کارها و درگیری‏های امروزشان را انجام ندهند، در حقیقت دشمن ضرر می‌کند.

وی ادامه داد: مردم همیشه با پیروی از ولایت فقیه و حضور در همه عرصه‌ها به خاطر حفظ اقتدار کشور راه شهدا را ادامه می‏دهند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: دشمن از اختلاف بین مسئولان حداکثر استفاده را می‏کند به همین دلیل امام (ره)، مسئولان و مردم را به وحدت و یک‏پارچگی سفارش کردند و این امر باید لحاظ شود.

استادحسینی گفت: سال 92 در استان سمنان یک کار بزرگ و کشوری انجام می‏شود که همه نهادها و مسئولان در راستای این کار بزرگ سهیم هستند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: همه پیشرفت‏های کنونی کشور مدیون تلاش‏ها و ایثارگری‏های شهیدان و رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول