اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات تخصیصی سفر مقام معظم رهبری

دبیرستان معارفی صدرا در کنگان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: از محل اعتبارات تخصیصی سفر مقام معظم رهبری دبیرستان معارفی صدرا در این شهرستان احداث می‌شود.

دبیرستان معارفی صدرا در کنگان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی دبیرستان معارف صدرا در بندر کنگان اظهار داشت: مباحث فرهنگی از اولویت‌های ارزشمندی است که دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر برای دستیابی به آن تلاش کرده و دستاوردهای زیادی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: اسلام برنامه‌ای تمام و کمال برای زندگی انسان‌هاست و تمام ابعاد زندگی آنها را در برگرفته، از این رو توسعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی از ماموریت‌های مهمی است که مسئولان در انجام فعالیت‌های فرهنگی باید مد‌نظر قرار دهند.

یزدان‌شناس با اشاره به نقش دبیرستان معارف صدرا در تعمیق مفاهیم اسلامی ادامه داد: احداث دبیرستان معارف صدرا از اقدامات مهم و ارزنده‌ای است که در این شهرستان شاهد آن هستیم و قطعاً این امر سبب ترویج و تعمیق آموزه‌های اسلامی و فرهنگ ناب اسلام در جامعه خواهد شد.

وی در خصوص اعتبارات ساخت این بنا اضافه کرد: این دبیرستان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با زیربنای 760 متر مربع در دو طبقه با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان احداث می‌شود.

یزدان‌شناس ادامه داد: از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و شهرستان و حمایت این نهاد در راستای تسهیل و رفع مشکلات احداث مدرسه صدرا تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: ترویج و تعمیق باورها و آموزه‌های اسلامی از اهدافی است که سازمان تبلیغات در راستای تحقق آن تلاش می‌کند و در شهرستان کنگان هم تلاش‌های گسترده‌ای در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با اشاره به اهداف ایجاد دبیرستان معارفی صدرا در بندر کنگان اضافه کرد: هدف مدارس معارف صدرا جذب و تربیت جوانان مستعد به تعلیم و تربیت اسلامی است و با آموزش‌های خاص در این دبیرستان‌ها محصلان را در این مسیر راهنمایی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به آموزش‌های خاصی که دانش‌آموزان و محصلان در این دبیرستان‌ها فرا می‌گیرند، می‌توانند با یک عقبه علمی و تربیتی مطلوب، نگرشی واقعی مبتنی بر فرهنگ اصیل اسلامی در فرآیند آموزشی برای پاسخ به نیازهای آینده جامعه اسلامی ایجاد کنند.

اهرمی دبیرستان معارفی صدرا را از برکات سفر رهبری به این شهرستان دانست و گفت: احداث دبیرستان معارفی صدرا در بندر کنگان از برکات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهرستان کنگان و دستاوردهای ارزشمندی است که در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول