اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان خبر داد

احداث جاده روستایی «چهل‌زرعی عجم» - «سمیعا» به طول 5 کیلومتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان از احداث جاده روستایی «چهل زرعی عجم« - «سمیعا» به طول پنج کیلومتر خبر داد.

احداث جاده روستایی «چهل‌زرعی عجم» - «سمیعا» به طول 5 کیلومتر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا زیارتی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان یکی از مناطق مهم استان بوشهر است و از نظر راه‌ها، حوزه گسترده‌ای را در خود جای داده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: گسترش راه‌ها و خطوط ارتباطی از اولویت‌هایی است که در دولت‌های نهم و دهم تلاش‌های گسترده‌ای در خصوص آن صورت گرفته و در شهرستان دشتستان نیز خدمات گسترده‌ای از این قبیل شاهد بوده‌ایم.

زیارتی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دشتستان به ‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده‌ایم، ادامه داد: مسئولان اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با تلاش شبانه‌روزی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و با کیفیت به اهالی شهرستان دشتستان تلاش کرده‌اند و در این راه ذره‌ای کم‌کاری و اهمال شاهد نبوده‌ایم.

وی به تلاش‌های صورت گرفته در عرصه ساخت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: در توسعه راه‌های شهرستان دشتستان و خطوط مواصلاتی این شهرستان توجه ویژه‌ای به‌ مناطق روستایی داشته‌ایم و راه‌سازی در محورهای روستایی را با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد دنبال کرده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: راه روستایی روستای «چهل زرعی عجم» به «سمیعا» در بخش شبانکاره از موارد مهمی است که توسط مسئولان بخشی پیگیری‌های زیادی در این خصوص صورت گرفته بود و با تلاش مسئولان شهرستان و استان در ایام‌الله دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی این مسیر بودیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان عنوان کرد: جاده روستایی «چهل زرعی عجم» به »سمیعا» پنج کیلومتر و 150 متر طول دارد و عرض این جاده روستایی 5.5 متر است.

زیارتی در خصوص اعتبارات اجرای این پروژه ابراز داشت: این پروژه با اعتبار اولیه چهار میلیارد ریال و نیاز به اعتبارات بعدی 14 میلیارد ریال احداث و آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول