اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد خبر داد

جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد سعدآباد از جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد.

جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، علی موفق‌منش بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح حسینیه سید‌الشهدا در منطقه سعدآباد اظهار داشت: دهه فجر یادآور عزت و سربلندی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است و گرامیداشت این ایام لازم است.

این مسئول بیان کرد: مردم همواره در دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و خدمت‌رسانی به مردم وظیفه مسئولان و متولیان امور است.

موفق‌منش با اشاره به خدمات کمیته امداد نیز گفت: خدمات کمیته امداد در چند سال اخیر رشد محسوسی داشته و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.

وی افزود: خیران همکاری بسیار نزدیکی با کمیته امداد دارند و به فضل خدا با همت خیران خدمات‌رسانی زیادی توسط این نهاد انقلابی به افراد ضعیف جامعه انجام شده است.

رئیس کمیته امداد سعدآباد خاطرنشان کرد:حسینیه سیدالشهدا که هم‌اکنون به بهره‌برداری می‌رسد از محل جمع‌آوری زکات مردم احداث شده و زمین این طرح را نیز خیران اهداء کرده‌اند.

موفق‌منش تصریح کرد: بیش از 2.5 میلیارد ریال برای احداث این حسینیه هزینه شده و چند طرح عمرانی بزرگ و مهم دیگر نیز از محل زکات احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد سعدآباد از جمع‌آوری 1.2 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: در این منطقه میزان زکات رشد محسوسی داشته و امسال بیش از 1.2 میلیارد ریال زکات جمع‌آوری می‌شود.

موفق‌منش گفت: افزایش سطح کیفی خدمات این نهاد در دستور کار مسئولان قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول