اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

توزیع 48 تن برنج تعادلی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از توزیع 48 تن برنج تعادلی در سعدآباد خبر داد.

توزیع 48 تن برنج تعادلی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، غلامرضا وفایی صبح امروز در نشست تنظیم بازار اظهار داشت: توجه به وضعیت معیشتی مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان توجه ویژه به آن دارند و در بخش سعدآباد نیز برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این خصوص صورت پذیرفته است.

بخشدار سعدآباد خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته تغییراتی در بازار برنج شاهد بودیم که وضعیت معیشتی و زندگی مردم را تا حدودی تحت تاثیر قرار داد و با تدابیر مسئولان شاهد توزیع برنج با قیمت تعادلی و رفع مشکلات مردم در زمینه برنج بوده‌ایم.

وفایی بیان داشت: همزمان با توزیع برنج در شهرستان دشتستان، در بخش سعدآباد نیز شاهد توزیع برنج با قیمت تعادلی بوده‌ایم و از ابتدای بهمن‌ماه تا کنون 48 تن برنج تعادلی با همکاری استانداری، فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت وارد بخش سعدآباد شده است.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه برنج بین آحاد مختلف مردم، اضافه کرد: توزیع عادلانه برنج یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در سعدآباد به آن توجه داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخشداری در تمامی مراحل بر توزیع برنج نظارت داشته است.

این مسئول با اشاره به فعالیت سه عامل توزیع برنج در شهر سعدآباد، اذعان داشت: در شهر سعدآباد در مدت‌زمان توزیع برنج تعادلی، سه مکان برای توزیع برنج تعیین شده و مردم با مراجعه به این عامل‌های توزیع سهمیه برنج خود را دریافت می‌کنند.

بخشدار سعدآباد عنوان کرد: در روستاهای تابعه بخش سعدآباد همزمان با توزیع در مرکز بخش شاهد توزیع بین اهالی روستاها بوده‌ایم و عملیات مربوط به این توزیع با همکاری مباشرین، عاملین، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها صورت پذیرفته است.

وفایی در ارتباط با توزیع برنج قیمت تعادلی در شهر وحدتیه، ابراز داشت: سهمیه بعدی برنج که به بخش سعدآباد وارد شود، به شهر وحدتیه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول