اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-401

اسلام‌پناه: دست حق از آستین فرزندان اسلام بیرون آمد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دست حق در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن از آستین فرزندان اسلام بیرون آمد.

اسلام‌پناه: دست حق از آستین فرزندان اسلام بیرون آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی اسلام‌پناه امشب در دیدار با شماری از خانواده‌های شهدای شهرستان دامغان به مقام والای شهدای گرانقدر اشاره کرد و بیان داشت: شهدای انقلاب در دوران طاغوت علیه ظلم و استکبار به پا خواستند و از حیثیت انسانی و دینی ملت ایران دفاع کردند آنها سخت‌ترین شکنجه‌ها را در راه خدا و پیروزی اسلام تحمل کردند.

وی افزود: ایستادن مقابل رژیم پهلوی کار آسانی نبود به ایمان قوی و شجاعت نیاز بود، شهدا با انتخاب درست‌ترین مسیر با رهبری حضرت امام به کابوس تلخ ظلم و ستم خاتمه دادند و شیطان و دیوصفتان را از کشور خارج و دست آنها را از دست‌اندازی به مملکت ایران کوتاه کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مدتی کوتاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ نابرابر علیه ایران آغاز شد اما همین شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و بار دیگر مانع سلطه استکبار بر کشورمان شدند.

اسلام‏پناه هدف این سرکشی و بازدید از خانواده‌های معزز شهدا را تکریم و پاسداشت یاد و خاطره این مردان بزرگ عنوان کرد و افزود: فرهنگ ایثار و گذشت نسل به نسل در بین افراد جامعه منتقل شود و شیوه زندگی آنان و ارزش‌های والای آنها در فرهنگ امروزی جامعه ترویج یابد و گسترش پیدا کند.

وی افزود: ضروری است برای نسل بعد از انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایمان و خلوص شهیدان بازخوانی و روایت شود تا تلاش دشمنان در کم‌رنگ کردن و محو آثار شهدا و همچنین به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم بی‌نتیجه باقی بماند و باید قبل از اقدام دشمن آگاهانه و با هوشیاری وارد عمل شویم.

در این دیدارها، خاطرات شهدای گرانقدر روایت و از سوی خانواده‏های معظم بیان شد که ما باید ادامه‏دهنده راه شهیدان باشیم تا بتوانیم گوشه‌ای از خدمات آنان در برقراری آسایش و امنیت کشورمان را جبران کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول