اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-397

باقری: دشمن از به جان هم افتادن جناح‏های سیاسی خوشحال می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: امروز اگر دو جناح سیاسی به جان هم بیفتند، دشمن شادی می‌کند و باید مراقب تحولات سیاسی بود.

باقری: دشمن از به جان هم افتادن جناح‏های سیاسی خوشحال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام‌ غلام‏رضا باقری امشب در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین در حسینیه محله قلعه دامغان برگزار شد، بیان کرد: عرصه امروز، زمان رونق انقلاب و پیروزی شکوهمند آن است؛ شناساندن عرصه انقلاب و فهمیدن موضوع آن و صیانت از آرمان‌ها از مهم‌ترین وظایف همه ماست.

وی با بیان اینکه عرصه امروز با گذشته فرق کرده است، اظهار داشت: در آن زمان، دشمن توپ و تفنگ به دست گرفته و مقابل ملت ایران ایستاده بود؛ جنگ آن زمان، جنگ سرد و رو در روی یکدیگر بود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان افزود: امروزه دشمن اسلحه به دست نگرفته تا باز هم مقابل ما بایستد؛ هدف دشمن این است که فرهنگ و حجاب خواهران را تصاحب کند و اصطلاحاً جنگ نرم را به راه انداخته است و با فرهنگ ما مقابله می‌کند.

باقری با بیان اینکه وظیفه ما این است که بصیرت داشته باشیم، اظهار داشت: باید عرصه را بشناسیم و این چنین با دشمن مقابله کنیم؛ اگر دو جناح به جان هم افتادند، دشمن شادی می‌کند و بالاترین وظیفه این است که چشم ما به دو لب مبارک حضرت آقا باشد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان با اشاره به اینکه ایران ما کشور امام زمان(عج) است، بیان کرد: امام زمان (عج) به کشور ما عنایت ویژه دارد؛ تنها کشور ماست که دایره اسلام و علم شیعه دارد؛ امام زمان(عج) موجب سلامتی آسایش دنیا و شیعه است.

باقری افزود: زمان رضاشاه ملعون روضه سیدالشهدا(ع) را در گوش هم می‌خواندند؛ امروز به برکت وجود نازنین امام زمان (عج)، روضه امام حسین (ع) در همه جا برپاست و باید قدر بدانیم و برای فرج دعا کنیم و نائب او را حمایت کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول