اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

کلنگ‌زنی ساختمان زایشگاه در نظرآقای سعدآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از کلنگ‌زنی ساختمان زایشگاه در نظرآقای سعدآباد با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

کلنگ‌زنی ساختمان زایشگاه در نظرآقای سعدآباد

غلامرضا وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: رفع نیازها و مشکلات مردمی از اولویت‌های مهمی است که مسئولان و مدیران اجرایی سعدآباد به آن توجه دارند و در سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفته است.

بخشدار سعدآباد ادامه داد: شناخت نیازها و اولویت‌بندی برای رفع نیازها از اولویت‌های مهمی است که مسئولان سعدآباد توجه گسترده‌ای به آن دارند و در این زمینه از صاحب‌نظران سعدآباد و شوراهای اسلامی شهر و روستا کمک گرفته‌ایم.

وفایی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره تلاش و توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به ‌کار گرفته‌اند و در سال‌های اخیر شاهد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی گسترده‌ای در این زمینه بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از عوامل مؤثری است که هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را بی‌اثر می‌کند و مسئولان فرهنگی و سیاسی باید در این زمینه تلاش گسترده‌ای کنند.

این مسئول افزود: گسترش اماکن مذهبی در سال‌های اخیر در سعدآباد سرعت بالایی داشته و شاهد ساخت و نوسازی حسینیه‌ها و مساجد در نقاط شهری و روستایی این بخش بوده‌ایم.

بخشدار سعدآباد عنوان کرد: حسینیه روستای برمک سعدآباد که عملیات اجرایی آن از سال 89 شروع و با اعتبار 650 میلیون ریال احداث شده بود، ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

وفایی به اعتبارات اجرای این طرح اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه از محل کمک‌های مردمی، زکات پرداختی مردم و اعتبارات معادل زکات اجرا و احداث شده است.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بخش سعدآباد از رویکردهای مطلوبی است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وفای گفت: پانسیون پزشکان زایشگاه سعدآباد از طرح‌های عمرانی بخش سعدآباد در عرصه بهداشت است که با مجموع اعتبارات 420 میلیون ریال، در دو واحد به زیربنای 100 متر مربع احداث شده که یک پانسیون متأهلی و یک پانسیون مجردی در روزهای گذشته افتتاح شده است.

بخشدار سعدآباد اذعان داشت: کلنگ‌زنی ساختمان زایشگاه در مرکز بهداشتی روستای نظر‌آقا از پروژه‌های مهمی است که در بخش سعدآباد کلنگ‌زنی شده و اجرای این پروژه تأثیری مهم در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و سلامت بخش سعدآباد دارد.

وفایی در پایان بیان داشت: کل اعتبار اجرای این طرح سه میلیارد و 500 میلیون ریال است که با اعتبار اولیه دو میلیارد ریال در مساحت 327 متر مربع، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول