اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران میزبان تیم شهدای پیشوا است

خبرگزاری فارس: در نخستین دیدار مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران عصر فردا چهارشنبه در خانه به دیدار تیم والیبال شهدای 15 خرداد پیشوا می‌رود.

کاله جوان مازندران میزبان تیم شهدای پیشوا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در نخستین دیدار مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران عصر فردا چهارشنبه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل به دیدار تیم والیبال شهدای 15 خرداد پیشوا می‌رود.

پس از پایان مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال کشور تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها از صعود به جمع چهار تیم برتر بازماند.

این تیم در دور دیدار رفت و برگشت مقابل مناطق نفت‌خیز جنوب در دور حذفی با نتیجه مشابه سه بر یک متحمل شکست شده و از صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها جا ماند.

مرحله دوم پلی‌آف جهت تعیین رده‌های اول تا هشتم لیگ دسته اول والیبال بر اساس اعلام فدراسیون والیبال از ساعت 16 فردا چهارشنبه در سه شهر سیرجان، اردکان و آمل برگزار می‌شود که برای تعیین رده‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها تیم‌ها باید دو بازی از سه بازی برگزار شده را از آن خود کنند ولی برای تیم‌های پنجم تا هفتم در یک بازی تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شود.

پیروز دیدار کاله جوان مازندران با شهدای 15 خرداد پیشوا برای مشخص شدن تیم‌های پنجم تا هفتم این رقابت‌ها به دیدار بیرگلد ایرانیان خواهد رفت.

با اعلام فدراسیون والیبال تیم والیبال دلیران دشتی بوشهر نیز با توجه به انصراف از ادامه مسابقات در رده هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جای گرفت.

احمد بندری از سوی فدراسیون والیبال به عنوان ناظر دیدار آمل انتخاب شده و امر قضاوت به مهرداد شوشتری و داود نافعی سپرده شد.

به گزارش فارس، کاله جوان مازندران در مرحله مقدماتی با هدایت حسین کاظمی و والیبالیست‌های جوان و کم‌تجربه خود در گروه نخست این رقابت‌ها توانست با درخشش و نمایش توانمندی‌های خود به مرحله حذفی صعود کند.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول