اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 تخت به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم زاهدان افزوده شد

خبرگزاری فارس: با آغاز بکار بخش ICU سوم بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان و افزوده شدن هشت تخت، تعداد تخت‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان به 34 عدد رسید.

8 تخت به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم زاهدان افزوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، امام جمعه زاهدان در آیین بهره‌برداری از بخش مراقبت‌های ویژه با اشاره به خدمات نظام سلامت در استان اظهار داشت: افزوده شدن بخش‌های درمانی به بیمارستان‌ها و ارتقا تعداد تخت‌های بیمارستانی ضمن بالا بردن سطح مراقبت و کیفیت درمان، از صرف هزینه‌های اضافی توسط بیماران جلوگیری می‌کند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی از بخش تازه تأسیس ارتوپدی این بیمارستان نیز بازدید کرد و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر استان حتی در دورافتاده‌ترین نقاط خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

وی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و رئیس و پرسنل بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان به خاطر تلاش برای خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران و نیز ارتقا سطح خدمات‌دهی به آنان با راه‌اندازی بخش‌های جدید درمانی،  تقدیر کرد و تحولات صورت گرفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان را شایان توجه دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی هر تخت مراقبت‌های ویژه 3 میلیارد ریال هزینه می‌شود گفت: برای راه‌اندازی این بخش درمانی 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

منصور شکیبا به تجهیز و ارتقا خدمات درمانی در بیمارستان‌های استان از جمله بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان اشاره کرد و بیان داشت: در دو سال گذشته بازسازی و راه‌اندازی بخش‌های فرسوده این بیمارستان از جمله اورژانس و شیمی درمانی، بخش زنان و زایمان و ساخت تجهیز و راه‌اندازی بخش ارتوپدی و ICU دوم این بیمارستان از جمله خدماتی است که منجر شده بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان به عنوان تنها مرکز ترومای استان خدمات شایان توجهی را به بیماران تصادفی و صدمه دیده ارائه دهد.

وی افزود: بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان به عنوان مرکز ترومای استان از استان‌ها و کشورهای همجوار نیز بیمار بدحال پذیرش کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد موارد فوت در این بیمارستان از استاندارد جهانی نیز کمتر است بیان کرد: با انجام مداخلات و بررسی مشکلات درمانی و تلاش در زمینه رفع آنها، خوشبختانه موارد فوتی از 59.1 درصد در سال 90 به 47.1 درصد رسیده است که از استانداردهای جهانی نیز پایین‌تر است.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول