اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی عسلویه به یک‌هزار نفر در روز

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه از خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی عسلویه به یک‌هزار نفر در روز خبر داد.

خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی عسلویه به یک‌هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی در بازدید از بیمارستان صحرایی سپاه عسلویه اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی امروز مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها زدند.

وی افزود: امروز در عسلویه شاهد حضور شیعه و سنی بودیم و مردم وحدت و همدلی و اتحاد خود را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در عسلویه خاطرنشان کرد: روزانه بیش از یک‌هزار نفر در این بیمارستان تحت درمان قرار می‌گیرند و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: این بیمارستان با همکاری بسیج سپاه عسلویه و فرماندهی ندسای عسلویه برپا شده و پزشکان متخصص و بومی خدمات رایگان به مردم ارائه می‌کنند.

بخشدار ویژه عسلویه نیز اذعان داشت: امروزه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد ارائه خدمات درمانی به تعداد زیادی از افراد توسط درمانگاه تخصصی صحرایی سپاه دریایی در منطقه عسلویه هستیم که می‌توان رضایتمندی مردم از خدماتی که توسط این نهاد صورت گرفته است را مشاهده کرد.

عبدالله نادری با بیان اینکه برای نخستین بار در منطقه عسلویه شاهد چنین خدماتی از سوی سپاه دریایی هستیم، اظهار داشت: پزشکان در قالب کاروان درمانی چهار نفره متشکل از پزشکان متخصص دندانپزشک، چشم پزشک، اطفال و زنان و زایمان که همگی از پزشکان بسیجی متعهد و دلسوز که روزانه و طی 12 ساعت کاری در درمانگاه تخصصی صحرایی سازماندهی و به بیماران خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی رایگان ارائه می‌دهند.

وی افزود: امیدواریم خدمات درمانی که از سوی سپاه دریایی و پزشکان متخصص بسیجی برای نخستین بار در منطقه راه‌اندازی شده است در سال‌های آتی شاهد توسعه و راه‌اندازی آن در سطح منطقه عسلویه باشیم.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول