اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد تأکید کرد

ساماندهی امور تحقیق و پژوهش در شهرستان نظرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد بر ساماندهی امور تحقیقی و پژوهشی در این شهرستان تأکید کرد.

ساماندهی امور تحقیق و پژوهش در شهرستان نظرآباد

سیدابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: اهمیت تحقیق و پژوهش باید برای همگان و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان مشخص شود.‌ با تحقیق و پژوهش می‌توانیم به دانش خود افزوده و توسعه و پیشرفت بیشتر را در کشور محقق سازیم.

فرماندار نظرآباد افزود: به منظور تحقق اهداف ستاد دایمی پژوهش در این شهرستان فعال شده است تا بتوانیم به سمت اهداف مورد نظر پیش برویم.

کساییان با بیان اینکه مسئولیت این ستاد بر عهده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد است گفت: با تشکیل این ستاد می‌توانیم فرهنگ تحقیق و پژوهش را بیش از گذشته در بین دانش‌آموزان و دانشجویان ایجاد کرده و رشد این شهرستان را سبب شویم.

وی گفت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و تعالی رسیده نتیجه تحقیقات و پژوهش‌هایی است که توسط دانشمندان و جوانان کشور صورت گرفته است. در این راستا با ارائه امکانات و ایجاد بسترهای مناسب زمینه‌های انجام تحقیق و پژوهش را برای نوجوانان و جوانان فراهم می‌کنیم.

کساییان با تأکید بر اینکه ستاد دایمی پژوهش وظیفه دارد تا در ساماندهی تحقیقات در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، تولیدی صنعتی، کشاورزی و خدماتی فعالیت داشته باشد خاطرنشان کرد: تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان به تحقیق و پژوهش و حمایت از محققان در بخش‌های مختلف از برنامه‌های این ستاد می‌باشد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول