اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های بهشهر خبر داد

نمایش 100 عنوان کتاب در بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بهشهر گفت: در مراسم غبارروبی گلزار شهدای بهشهر، بیش از 100 عنوان کتاب در معرض دید عمومی قرار گرفت.

نمایش 100 عنوان کتاب در بهشهر

علی ذبیح‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا واقع در امامزاده علی‌اصغر (ع) بهشهر، نمایشگاه کتابی دایر شد و مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی بهشهر گفت: این کتاب‌ها بیش از 100 عنوان و با موضوع انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس بودند.

دبیر سند نهضت مطالعه مفید در بهشهر تصریح کرد: در این مراسم، نماینده مردم شهرهای بهشهر نکا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بهشهر، مسئولان اداره‌ها، جمعی از خانواده شهدا و بیش از 400 نفر بازدیدکننده حضور داشتند و از کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه دیدن کردند.

ذبیح‌پور گفت: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش کتاب، کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر، طرح کتاب من، طرح اهدای کتاب و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از جمله مواردی بودند که به بازدیدکنندگان در قالب بروشورهای ویژه معرفی شدند.

وی افزود: آشنایی مراجعان با کتاب‌های موجود در کتابخانه و چگونگی خدمات کتابداران، معرفی نویسندگان انقلاب اسلامی و آثار زندگی امام‌خمینی (ره) و معرفی شهدای اول انقلاب سال 1357 از دیگر اقدامات انجام شده در این نمایشگاه است.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول