اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خبر داد

راه‌اندازی اورژانس 115 چرام در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام از راه‌اندازی اورژانس 115 شهرستان چرام در ایام‌الله دهه فجر خبر داد، گفت: بخش زیادی از مشکلات مردم این شهرستان در زمینه حادثه و اتفاقات با راه‌اندازی این اورژانس برطرف خواهد شد.

راه‌اندازی اورژانس 115 چرام در دهه فجر

علی‌رضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در دهه فجر امسال 17 پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 945 میلیون ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار چرام افتتاح مدرسه پروین اعتصامی، پروژه‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد، اصلاح و توسعه آب شرب شهری، آب‌رسانی به روستاهای پاده، بناری و تیرآبگون و اصلاح و بهینه‌سازی برق بخش سرفاریاب را از مهم‌ترین این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی از راه‌اندازی اورژانس 115 شهرستان چرام در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و این افتتاحیه را در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهرستان چرام دانست.

نیکروز خواستار توجه ویژه مسئولان استان به این شهرستان شد و گفت: اگر سطح تعامل درونی و بیرونی ادارات افزایش پیدا کند، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم شریف شهرستان هم افزایش پیدا می‌کند.

این مسئول با بیان این‌که پزشکان فعلی بیمارستان قادر به پاسخگویی نیازهای مردم چرام و بخش‌های تابعه نخواهد بود خواستار توجه و پیگیری مسئولان بهداشت و درمان در جهت جذب پزشکان متخصص و خدمات بیشتر در این راستا شد.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام تصریح کرد: باید به بیماران بخش اورژانس توجه و رسیدگی ویژه کرد تا با سهل‌انگاری در این زمینه موجب مرگ‌ومیر کسی نباشیم.

وی با ابراز امیدواری که با تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی در آینده نزدیک شاهد بهبود فضای بهداشتی، درمانی بیمارستان چرام باشیم، عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان باید در اولویت باشد.

نیکروز با اشاره به خدمات مطلوب انجام گرفته در دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد: کارها و خدمات انجام شده را فراموش نکرده اما نیازمند توجه بیشتر در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان چرام هستیم.

فرماندار چرام با اشاره به این‌که بخش زیادی از مشکلات مردم این شهرستان در زمینه حادثه و اتفاقات با راه‌اندازی این اورژانس برطرف خواهد شد، این اقدام را کافی ندانست و متذکر شد: مساعدت و همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم در این زمینه بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول