اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

نرخ بیکاری در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: نرخ بیکاری در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است.

نرخ بیکاری در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سالار مرادی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه ملاک و شاخص نمایندگان استان برای حمایت از مدیران نحوه عملکرد آنهاست، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این مورد نیز میزان رضایت‌مندی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار مجمع نمایندگان استان از مدیران اجرائی کار بیشتر در راستای کاهش مراجعات مردم به نمایندگان و بر طرف کردن دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها است.

نماینده  مردم دیواندره و کامیاران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه هزینه کردن از دولت و نظام از سوی مجموعه مدیران استان کار پسندیده‌ای نیست تصریح کرد: نباید برای کسب منافع آنی و زودگذر مسائل کلان‌تر هزینه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از تلاش مدیریت استان در چند سال گذشته قدردانی کرد و افزود: طبق ارزیابی‌های ما برخی مدیران رده‌های میانی با عملکرد نادرست خود در حق مدیریت ارشد استان جفا می‌کنند.

مرادی در ادامه ملت کردستان را سهام‌دار انقلاب دانست و افزود: هرچند در مقاطعی برخی کینه‌توزان داخلی و دشمنی‌های خارجی تلاش کرده‌اند تا بین مردم استان و نظام فاصله بیندازند، اما به طور کلی همواره کردستانی‌ها ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب نشان داده است.

وی با بیان اینکه موضوع توسعه به صورت نسبی ارزیابی می‌شود و هرگز نمی‌توان به طور مطلق درباره آن سخن گفت به تحولات رویداده در استان پس از سال 88 اشاره کرد و افزود: اگر پیش از این شاهد این اتفاقات مثبت بودیم اکنون وضعیت استان به مراتب بهتر از شرایط فعلی بود.

اولویت بخش درمان مداوای بیماران استان باشد

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ملاک ارزیابی عملکرد مجموعه درمان را تعداد پرشمار بیمارانی دانست که به دلیل کمبود امکانات پزشکی درمانی ناچار به مراجعه به پایتخت هستند و گفت: بخش درمان ابتدا باید در راستای تامین شرایط و امکانات لازم برای مردم استان تلاش کند و پس از آن در فکر تحقق بحث توریست پزشکی باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با بیان اینکه هنوز در روستاهای استان مشکل قدیمی نبود جاده‌های مناسب وجود دارد خاطر نشان کرد: علی‌رغم کارهای صورت گرفته در این بخش بازهم اهالی روستاها برای رفع این معضل به نمایندگان استان مراجعه می‌کنند.

درصد بیکاری استان از متوسط کشوری بالاتر است

مرادی با اشاره به وضعیت نامطلوب اشتغال در استان میزان بیکاری مردم کردستان را بیشتر از متوسط کشوری عنوان کرد و افزود: اگر در این بخش مردم راضی نباشند نمایندگان استان نیز رضایت نخواهند داشت.

وی مشکلات اعتباری در حوزه ورزش و جوانان را دیگر مسئله مهم استان دانست و از مدیران ارشد اجرائی خواست تا نسبت به رفع آن اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم کامیاران در مجلس نهم تاکید کرد: باید افراد مناسب در سمت مدیریت بخش‌های مختلف قرار گرفته و از تصدی شریان‌های اصلی استان در دست افراد نالایق پرهیز شود.

مرادی در پایان ضمن گرامی‌داشت 34 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عدالت، آزادی و حکومت اسلامی را سه مولفه و هدف اصلی امام از بنا نهادن انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد همه مسئولان در راستای تحقق بیشتر این موارد گام بردارند.

انتهای پیام/79008/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول