اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع مصلحت تشخیص نظام:

برطرف کردن فقر و بیکاری جهاد مقدس است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع مصلحت تشخیص نظام گفت: اگر روزی حضور در میدان‌های جنگ جهاد مقدس بود اکنون برطرف کردن فقر و بیکاری جهاد مقدس است.

برطرف کردن فقر و بیکاری جهاد مقدس است

به گزارش خبرنگار استانی در گرگان، محسن رضایی در جمع اهالی روستای قره‌قلاغ علی‌آباد کتول و طلاب مرکز علمیه عرفانی این روستا تأکید کرد: نباید در جامعه اسلامی سوءظن، تفرقه و بدبینی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما باید با تبعیت از پیامبر گرامی اسلام (ص) تبعیض، دروغ، فقر و بیکاری، تفرقه، بدبینی و سوءظن را در جامعه ریشه‌کن کنیم.

به گفته این مسئول اگر اسلام را در همه امورات زندگی دخالت دهیم انسان‌های بزرگی از دل آن بیرون می‌آید. همچنین باید با کار تقویت تولید ملی و تولید ثروت در جهت تقویت بنیه اقتصادی کشور گام برداریم.

وی تأکید کرد: وقتی دشمن متجاوز را از کشور خود بیرون راندیم می‌توانیم فقر و بیکاری را هم بیرون برانیم اگر روزی حضور در میدان‌های جنگ جهاد مقدس بود اکنون برطرف کردن فقر و بیکاری جهاد مقدس است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسلمانی و پیرو پیامبر اسلام(ص) بودن را نعمت الهی دانست و اضافه کرد: وقتی پیرو چنین پیامبری هستیم باید متحد باشیم.

رضایی تأکید کرد: وحدت اولین گامی پیروی از پیامبر گرامی اسلام است و مسلمانان باید به گونه‌ای زندگی کنند که برای جهانیان و سایر ادیان الگو باشند.

این مسئول با اشاره به نقش روحانیون در اشاعه فرهنگ اسلامی خاطرنشان کرد: روحانیون سفیران اسلام در ایران و در آینده در سایر کشورها هستند.

به گفته وی دانش و عرفان باید همچون گذشته از ایران به سایر نقاط دنیا منتقل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در کشمیر هند 500 شاعر فارسی‌ زبان حضور دارند که بیانگر فرهنگ و تمدن غنی اسلامی است.

لازم به ذکر است فرهنگ عرفانی قره‌قلاغ علی‌آباد کتول در حال حاضر 220 طلبه، 20 مدرس و 25 شعبه در مناطق اهل سنت گلستان دارد که در هر یک از این شعب 50 تا 100 طلبه در حال فراگیری علوم اسلامی هستند. تاکنون 500 روحانی اهل سنت از این مرکز فارغ‌التحصیل شدند.

مرکز عرفانی قره‌قلاغ زیر نظر آخوند یارمحمد نظری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/2307/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول