اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

معضل بیکاری جوانان عسلویه با همت مسئولان رفع شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: بیکاری جوانان عسلویه به معضل بزرگی تبدیل شده که باید با همت مسئولان رفع شود.

معضل بیکاری جوانان عسلویه با همت مسئولان رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با جوانان عسلویه و روستاهای اطراف با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: این هفته در بین امت اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نباید فراموش کرد که هفته وحدت بهترین فرصت برای تجدید بیعت مسلمانان با نبی مکرم اسلام (ص) است.

وی افزود: به دلیل دارا بودن خلق عظیم پیامبر نبی مکرم اسلام (ص) مسلمانان باید با تأسی از پیامبر رحمت، اخلاق و مهرورزی را برای همیشه سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اهداف این نشست خاطرنشان کرد: نشست صمیمانه در میان شما جوانان را توفیقی بزرگ می‌شمارم و وظیفه خود می‌دانم که در خدمت جوانان این منطقه باشم.

هاشمی‌نژاد از معرفی یک نفر رابط بین جوانان و امام جمعه عسلویه خبر داد و تصریح کرد: نسبت به جوانان دیدگاهی جوان‌گرا دارم و احترام ویژه‌ای به جوانان قائلم که به‌خاطر همین مسئله با معرفی یک نفر از جوانان به‌عنوان رابط در راستای برگزاری جلسات و نشست‌های مکرر بتوانیم ذره‌ای از مشکلات موجود در منطقه را رفع کنیم.

امام جمعه عسلویه در ارتباط با مباحث مطروحه در زمینه شهرستان شدن عسلویه اضافه کرد: در این مکان مقدس به جوانان قول می‌دهم در جلسه‌ای که در چند روز آینده با استاندار ولایت‌مدار بوشهر خواهم داشت مواردی را مطرح خواهم کرد که یکی از این موارد بحث شهرستان شدن عسلویه و اینکه چرا تا این زمان با توجه به اعلام رسمی از سوی وزارت کشور در ابلاغ آن تاخیر ایجاد شده است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به موضوع مخالفت بعضی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شهرستان شدن عسلویه گفت: بعضی از نمایندگان استان بدون در نظر گرفتن خواسته‌های به حق مردم اقدام به مخالفت کرده‌اند که بنده با نظر آنها به‌شدت مخالفم و مخالفت خود را به نماینده دیر، کنگان و جم اعلام کردم.

وی در ادامه خواستار تدوین لیست اسامی جوانان جویای کار منطقه بر اساس سوابق و مدارک تحصیلی شد و گفت: متعهد می‌شوم که از هیچ کوششی در ارتباط با اشتغال جوانان عزیز دریغ نکنم و امیدوارم این گره ایجاد شده را با تلاش و پیگیری مسئولین که به‌عنوان یک معضل بزرگ در منطقه تبدیل شده است، ریشه‌کن کنیم.

در ابتدای این نشست جوانان و دانشجویان با مطرح کردن مشکلات شغلی و ارزیابی آن و سپس دادن راهکارهای عملی به ائمه جمعه، برای تسهیل ایجاد اشتغال به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/2451/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول