اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد:

اخلال در سخنرانی لاریجانی نوعی سبکسری بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه اخلال و قطع سخنرانی لاریجانی در قم توسط عده‌ای نشأت گرفته از نوعی سبکسری بود، گفت: مردم حزب‌الله با چنین حرکاتی مخالفند.

اخلال در سخنرانی لاریجانی نوعی سبکسری بود

 غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک خلق حماسه مردمی 22 بهمن اظهار کرد: امسال مردم متفاوت‌تر از گذشته وارد صحنه شدند که در چهره آنان عزم جدی برای دفاع از کیان انقلاب و دستاوردهای آن همراه با بصیرت موج می‌زد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 22 بهمن امسال پیوند مردم با یکدیگر و با نظام و انقلاب را بیشتر کرد و نشان داد که مردم هر لحظه گوش به فرمان رهبر خود آماده برای خلق حماسه در برابر توطئه‌های دشمنان هستند.

زارعی مردم را همواره جلوتر از مسئولان دانست و گفت: این مردم در عمل نشان داده‌اند که هیچ‌گاه خطای سیاسی از آن‌ها سر نمی‌زند و ذره‌ای از بصیرت و بینش آن‌ها کاسته نمی‌شود.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که هیچ شخص و جریانی حق ندارد با رفتار و کردار خود حماسه‌های مردمی را زیر سؤال ببرد، گفت: برای خلق این حماسه‌ها هزینه پرداخت شده که باید همواره مدیون مردم باشیم.

زارعی با تقبیح اخلال در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم 22 بهمن شهر قم گفت: این کار در هر نقطه‌ای از کشور ناپسند و قبیح است که قبح آن در شهر مقدس قم این شهر خون و قیام از همه جا بیشتر است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا با بیان این‌که اگر چنین حادثه‌ای برای سایر مسئولان نظام پیش می‌آمد شایسته تقبیح و سرزنش بود، تأکید کرد: این نوع حرکات سبکسرانه مورد تأیید امت حزب‌الله نیست و مردم از چنین رفتارهایی بیزارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که من به نوبه خود این حرکت را محکوم می‌کنم، تصریح کرد: شک ندارم که همکاران من در مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز چنین حرکتی را شایسته تقبیح خواهند دانست.

انتهای پیام/2571/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول