اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله غروی در گفت‌وگو با فارس:

تندرو‌ها عامل اخلال در سخنرانی لاریجانی بودند/با مقصرین برخورد شود

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رئیس مجلس هم در میان مردم و هم در میان علما و مراجع محبوبیت دارد و از شخصیت‌های تأثیرگذار نظام است و اینگونه برخوردها با این فرد غیر قابل دفاع است.

تندرو‌ها عامل اخلال در سخنرانی لاریجانی بودند/با مقصرین برخورد شود

آیت‌الله سید محمد غروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این راهپیمایی بسیار پرشکوه و با عظمت برگزار شد و باید از تمام مردم برای به نمایش گذاشتن چنین صحنه‌های پرشوری تشکر کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید این را بدانند که حضور مردم و حمایت‌های آنان تنها به خاطر حفظ نظام بوده و به عملکرد آنان ارتباطی ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم ممکن است در شرایط کنونی مشکلات معیشتی بسیاری داشته باشند یا خطاهای بسیاری در عملکرد مسئولان ببینند، ادامه داد: این حضور ربطی به افراد ندارد و به سبد نظام ریخته می‌شود چرا که این مردم برای حفظ نظام تا پایان کار ایستاده‌اند.

وی گفت: حضور پرشور مردم برنده‌ترین سلاح نظام در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است و می‌تواند کشور را از فشارهای داخلی و خارجی نجات دهد.

غروی با اشاره به ایجاد اختلال در سخنرانی رئیس مجلس در این مراسم ابراز داشت: برخی افراد تندرو که از سوی برخی جریان‌ها تایید می‌شوند با حرکت‌های این‌چنینی وحدت مردم را به هم می‌زنند.

وی اینگونه حرکت‌ها را کوچک و بی‌مقدار دانست و گفت: همین حرکت‌های بی‌مقدار اثرات نامطلوبی را در سطح ملی و بین‌المللی دارد و ممکن است عظمت حضور مردم را در رسانه‌ها خدشه‌دار کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر بزرگان، مراجع و علما از دستگاه‌های امنیتی انتظار دارند که این افراد را شناسایی کرده و به دستگاه قضایی تحویل دهند.

وی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی هم در میان مردم و هم در میان علما و مراجع محبوبیت دارد و از شخصیت‌های تأثیرگذار نظام است و اینگونه برخوردها با این فرد غیر قابل دفاع است.

انتهای پیام/78006/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول