اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

بهره‌مندی بیش از 16 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فعال ناجا در همدان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی همدان گفت: امسال 16 هزار و 965 نفر از خدمات مشاوره‌ای فعال در سطح مساجد، محلات، مدارس و پایگاه‌های مقاومت در همدان برخوردار شدند.

بهره‌مندی بیش از 16 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای فعال ناجا در همدان

علی خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی با عملکرد موفق خود در بین عموم مردم تا کنون جایگاه خطیر و والایی را در جامعه باز کرده است و با نگاهی به آمار مراجعات مردم و استقبال از این خدمات مشاوره‌ای می‌توان شاهد این جایگاه در جامعه بود.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره نیروی انتظامی فعالیت‌های خود را در بخش‌های مختلف گسترش می‌دهد، عنوان کرد: مرکز مشاوره ناجا در قسمت‌های مختلف فردی، اجتماعی، خانوادگی گروهی، همگانی، فعال و ... به ارائه خدمات می‌پردازد.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: از جمله خدمات مشخص دیگر مرکز مشاوره نیروی انتظامی مشاوره در مدارس برای دانش‌آموزان و یا اولیای آنها است.

وی خاطرنشان کرد: مشاوره در مدارس به صورت حضوری و یا در کلاس‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش‌آموزان است که در این کلاس‌ها مباحث مختلف در ارتباط با دانش‌آموزان عنوان می‌شود.

خزایی تأکید کرد: مشاوره فعال به مباحث روانی و اجتماعی برمی‌گردد که در آن مباحث مختلف اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و .. به حوزه مشاوره فعال برمی‌گردد که اکثریت قشر جوان و نوجوان از آن استقبال می‌کنند.

وی یادآور شد: در 9 ماهه سال جاری 261 مورد مشاوره فعال داشتیم که 16 هزار و 965 نفر در این راستا از خدمات مشاوره‌ای فعال در سطح مساجد، محلات، مدارس و پایگاه‌های مقاومت برخوردار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان افزود: مشاوره فعال و خدماتی که ارائه می‌‌شود به نوعی آموزش‌های مهارت‌های زندگی است که در قالب انجمن‌ها، گروه‌ها و پایگاه‌ها وارد شده و مخاطبان خاص خودش را دارد.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم مرکز مشاوره نیروی انتظامی با عملکرد موفق خود در آینده نیز به عنوان امین مردم در تمام فعالیت‌ها گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول